Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Charlot schreef:ik meld me ook!
Toen ik 9 jaar was heb ik in een ander land een of andere bacterie opgelopen waardoor ik in het ziekenhuis belandde. Daar werd ik 3 keer op een dag geprikt en dat ging niet rustig zoals dat het hoort. Nu hoeft er niemand bij mij in de buurt te komen met een naald of ik ren gillen en huilend weg. Ik ben nu al 2 jaar een operatie aan mijn knie aan het uitstellen door die stomme angst

xApple schreef:Ik herken het zeker wel. Ik moest vorig jaar bloedprikken (als ik het lees en typ huiver ik al brrr).. Ik was er een week ziek van. Op de dag zelf kon ik niks eten en was ik echt doodzenuwachtig.. Ik moest daar ook nog een hele tijd in de wachtkamer zitten dus ik zat mezelf echt op te vreten daar. Toen ik aan de beurt was ging ik enorm zweten en kreeg trilbenen en handen. Gelukkig was de mevrouw echt super aardig. Toen ze vroeg hoe het ging, ging ik huilen als een klein kind. Alle stress kwam eruit maar zij bleef heel rustig en lief.
Ailill schreef:Dank u,die had ik nog niet eerder bedacht, het zal je maar overkomen. Heb nog steeds een litteken van een ontzettend zenuwachtige student, mijn ding zal het nooit echt worden. Terwijl ik injecteren/bloed afnemen bij een dier totaal niet erg vind.
zidane07 schreef:Over niezen heb ik me eigenlijk nooit druk gemaakt. Maar hier ook een keer gehad (infuusje aanbrengen in arm voor contrastvloeistof) en het prikken wilde niet lukken... degene die mij prikte zei toen letterlijk (op de toon van onzekerheid) 'normaal lukt het me altijd in 1x om te prikken'. Ik kon toen nog net op tijd aangeven dat het niet goed ging, hadden ze niet gelijk gehandeld dan had ik gestrekt gelegenToen hadden ze wel even gelijk een andere prikker geregeld en voor ik het wist zat er een infuus in mn hand. Die hele prikker heb ik niet gezien, ik hoorde hem alleen gedag zeggen en toen zei die dat hij een mooie ader zag (de beul)
Bij dieren vind ik het vaak niet erg om te zien. Injecties betreft influenza ed. vind ik spannend maar meer niet.
Ik ga aangeven dat ik wil liggen, wie weet helpt het iets..
, ik ben bloeddonor met van die dikke naalden (gelukkig prikken ze altijd goed
). Gehemelte prikken bij de tandarts , ik heb er geen moeite mee. SindyKaya schreef:Bedankt voor de reactie's so farIk ga aangeven dat ik wil liggen, wie weet helpt het iets..
Hier in het ziekenhuis zijn ze helaas niet zo meegaand als iemand bang is, heb het idee dat ze het dan alleen maar sneller willen doen ipv rustiger aan.. Zag dat iemand zei dat, toen de naald eruit ging het voelde als een mes ( weet zo even niet wie meer sorry!) maar tegen dat gevoel zie ik ook altijd nog zo op! Dan zit dat verrekte ding er eindelijk in en dan moet hij er weer uit.. Dat is nog een naarder gevoel dat dat hij erin gaat..
Ik heb tegen mij moeder gezegd dat ik die test deze week wel wil doen.. Dus deze week moet ik bloedprikken
grote kans dat er nu wel iemand zit die zegt: 'kind ik begrijp je'
blijf het aangeven, want ze hebben er een hekel aan als mensen het gaan verbergen omdat sommigen een bijzondere reactie op de naald hebben (sommigen slaan gewoon
) Als ze het weten, zijn ze er op bedacht
(niet gemeen bedoelt hoor!
)
zidane07 schreef:succes!![]()
En ja de naald eruit halen is altijd een rotgevoel![]()
Gaat je moeder mee?
Chantal173 schreef:zidane07 schreef:succes!![]()
En ja de naald eruit halen is altijd een rotgevoel![]()
Gaat je moeder mee?
Dat merk ik dus nooit het eruit halen. Ik vind het prikken en wisselen van buisjes vervelender.
Ik heb het vanochtend in ieder geval overleefd en hopelijk hoef ik nu een tijdje niet meer.
Ts heel veel sterkte aankomende week! Als het achter de rug is dan lucht dat enorm op!
Ik hoop alleen dat je wel een snuggere heb. Ik mocht in de kamer plaatsnemen terwijl ze haar collega ging helpen..zit je in een kamer met allemaal naalden en buisjes..ik heb echt overwogen om weg te rennen
MaricoGraphy schreef:Ik heb zelf ook echt veel angst voor naalden.
Ook kan ik het niet zen op tv wanneer iemand een prik krijgt.
Die lange naald die ze in je huid steken. Bah krijg er rillingen van.
Wil graag een tatoeage, maar met mijn angst zal dat zeker niet voor meteen zijn.