dus laat je zeker niet tegenhouden door je leeftijd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus laat je zeker niet tegenhouden door je leeftijd
xx_Lyzet schreef:Thanks...
Hmm, verpleegkundige lijkt me ook wel iets.... Ga eens even oriënteren!
onze gebruikte invalpool smeekt om verpleegkundigen, want zij krijgen meer aanvragen dan zij mensen hebben om in te zetten. Door hervormingen komen mensen pas in zorginstellingen met een hogere zorgvraag, waardoor er ook een verschuiving en meer vraag naar beter/hoger gekwalificeerd personeel.
al is het maar tijdelijk overal... Dat is dus echt het nadeel.
heb je vast nog wel voor last minute kiezers
Het kan even wennen zijn met de jeugd van nu om je heen maar over het algemeen hebben die niet eens door dat jij ouder bent dan zij zijn
Nayomie schreef:xx_Lyzet schreef:Thanks...
Hmm, verpleegkundige lijkt me ook wel iets.... Ga eens even oriënteren!
Verpleegkunde schijnt ook slecht werk in te vinden zijn. Daarnaast zijn de HBO-V studies voornamelijk lotingstudies. Ook wordt er veel op de zorg bezuinigd. Verdiepen in opleidingen is sterk aan te raden.
purny schreef:Zelfs als je 26 bent en je wilt een BOL opleiding gaan doen doen ze al moeilijk over toelaten. Bedenk je ook dat je na je 30e geen stufi meer krijgt dus dat je alles zelf moet betalen. Schoolgeld, boekengeld enzo.
@MonteKarlo: Dat zeggen de scholen in hun voordeel. Maar als er geen stageplekken meer zijn hoe ga je dan je opleiding doen? Ik hoorde toen ik in de zorg werkte dat er al meer leerlingen dan stageplekken waren