Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MissBambi schreef:Ik ben nu tweemaal bij de fysio therapie geweest, ze is nu ''cupping'' aan het doen
(Droog, meen ik dat ze het noemen) van die plastic cupjes en daarmee mijn bindweefsel losser maken.
Haar viel op dat wanneer ze over mijn huid van mijn billen/achterkant bovenbenen wreef dat daar heel lang een afdruk in bleef staan (??).
Citaat:Ik heb ook érg veel last van de peesplaat langs de zijkant van mijn bovenbeen (Aanhechting peeskop tot aan mijn knie), heeft dit nog iemand meer? De fysio gaf aan dat dit eigenlijk niet in verbinding kon staan met de periformis.
Lielle schreef:die fase ben ik helaas al voorbij, we gaan naar een operatie. Maar ik kan jou wel enorm dat boek aanraden waar ik het over had. Ik kampte ook met onverklaarbare spierspanning en die is daarmee enorm verbeterd.
Lielle schreef:wat is hd? Ik ken het bij honden, maar weet niet of het hetzelfde is.
De hernia (is uitstulping tussenwervelschijf) weghalen. Details weet ik ook nog niet.
MissBambi schreef:Ze verdachten me van hd maar de uitslagen waren gelukkig goed! Heb nu inmiddels 3 dryneedling behandelingen gehad en was na de tweede keer bijna een hele week pijnvrij!
Volgens mij heb ik nu eindelijk de juiste fysio te te pakken![]()
arts verklaarde de te grote mobiliteit in mijn heupen omdat de foto's goed zijn nu als hypermobiel.... mijn knieën zijn het ook, dus waarom mijn heupen ook niet joh
Moet de eerste week van december bij haar terug komen en even doorgaan met de fysio zoals ik nu bezig ben en dan kijken we weer verder