Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leffroi schreef:... om altijd maar koud te zijn.
Ik heb meer dan genoeg vetjes die mij warm zouden moeten houden, maar toch ben ik zowat altijd koud, als ik geen deken om heb. Het is buiten verdorie een dikke 20 graden en pas na een half uur wandelen met de hond kwam ik op temperatuur.
's avonds, nouja, altijd, heb ik op de bank een dekentje om, anders heb ik het koud. In bed lig ik compleet ingewikkeld in mijn dekens, anders krijg ik het met geen mogelijkheid warm, ook niet met kruik. Daar tegenover staat, dat ik de laatste week wel als een idioot zweet in bed als ik wakker word. Maar dat zal (hopelijk) wel door het steeds betere weer komen!
Ben ik de enige die hier last van heeft? Want ik zit te trillen als een idioot, maar afvallen doe ik niet! Grrrr
Schildklier zit niet in je nek, maar aan de voorkant van de hals (thyriod op het plaatje)Citaat:Heb ook direct gevraagd naar een bultje in mijn nek en volgens hem was dat mijn schildklier die opgezet was. Deze zou moeten verdwijnen na mijn operatie, maar hij zit er nogsteeds. Vervolgens heeft hij gezegd dat het niet zoveel uit maakt, zolang hij maar niet groter wordt.maar eens verder naar vragen dus.
Nicje87 schreef:Ik heb een te lage bloeddruk en daardoor dus ook vaak koud.
. Ik had het, voor het eerst sinds lang, gewoon comfortabel met mijn jas open
En idd het onder een dekentje liggen, in huis heb ik ook altijd een dikke trui aan, slaap altijd met elektrische deken. Zelfs in de zomer vakantie in Zuid Frankrijk heb ik rond 7 uur 's avonds gewoon weer een vest en lange broek aan omdat ik het koud heb gekregen. Imala204 schreef:Schildklier zit niet in je nek, maar aan de voorkant van de hals (thyriod op het plaatje)Citaat:Heb ook direct gevraagd naar een bultje in mijn nek en volgens hem was dat mijn schildklier die opgezet was. Deze zou moeten verdwijnen na mijn operatie, maar hij zit er nogsteeds. Vervolgens heeft hij gezegd dat het niet zoveel uit maakt, zolang hij maar niet groter wordt.maar eens verder naar vragen dus.
[ Afbeelding ]
Kijk ook maar eens op hypo maar niet happy en http://www.schildklier.nl/hypothyreoidi ... thyreoidie