Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) muntdrop schreef:Sijpelt het er dan niet gewoon langzaam uit in plaats van dat het er uit word gelanceerd in scheetvorm? Dat lijkt mij het enige logische hoor haha.
Femek2902 schreef:Ik vond daantje_ s verhaal wel heel aannemelijk, maar blijkbaar is dat al ontkracht
AmyII schreef:Mijn scheten stinken altijd, of ze nou geluid maken of niet. Ik ben echt jaloers op mensen die geurloze scheten kunnen laten..
Femek: daar heb ik geen last van; ik gebruik tampons. Maar ze stinken zo mogelijk nog 100x erger.
( en anders stiekem er uit glipt
)
piezze schreef:AmyII schreef:Mijn scheten stinken altijd, of ze nou geluid maken of niet. Ik ben echt jaloers op mensen die geurloze scheten kunnen laten..
Femek: daar heb ik geen last van; ik gebruik tampons. Maar ze stinken zo mogelijk nog 100x erger.
Werkt een tampon niet als een soort geurfilter? Ik bedoel net als bij de frituurpan zeg maar?
een tampon die naar viooltjes ruikt. purny schreef:Ik zie mogelijkheden voor het beste idee van Nederlandeen tampon die naar viooltjes ruikt.
Zal vast niet lang duren voordat het algemeen bekend is dat er geurtampons voor je kont bestaan om je scheten te verdoezelen