Greetje63 schreef:Een half jaar gelden gestopt met paardrijden (en je deed het bijna dagelijks begreep ik uit een van de vorige berichten) en sinds 3/4 maanden de vermoeidheidsklachten. Nou ik zie een vrij logisch verklaar bare verband. Kan het natuurlijk niet hardmaken maar mijn voorlopige conclusie zou zijn dat je je uitlaat klep mist. Zou echt op regelmatige basis gaan sporten En nee niet wat zumba voor de tv gewoon sporten wat je moet plannen , waar je de deur voor uitgaat, wat je leuk vind en waar je naar uit kijkt. Als vervanging voor hetgeen je had met het paardrijden.
Eerlijk gezegd is paardrijden het enige wat ik leuk vind. Ik zie mezelf niet in een sportschool of een balsport doen, die vind ik doodeng xD
kimberly1995 schreef:Juist omdat jij in de groei bent moet je veel drinken. Als je zo weinig drinkt, vraag ik me sf of je geen dorst hebt, dat je er gewoon niet aan denkt of dat er iets anders speelt.. Maar goed is het absoluut niet.
Ik heb nooit echt dorst ook geen zin om te drinken, ik kan makkelijk op 500 ml per dag leven, of minder. Ik moet mijzelf dus echt pushen om 1 liter te drinken want dit gaat er niet altijd met gemak in