Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
drawerlover schreef:dankje. Ik snap dat ik even moet wachten maar die manier hoe mijn moeder dat zei was echt niet leuk, net alsof het niets is. Koeling doe ik morgen weer heb al zoveel gekoeld. En een blauwe plek gaat het zeker wel worden, het is nu al blauwer dan een uur geleden. Meer roodblauw maar niet echt blauwblauw als je me snapt. Paracetamol zit erin dus de pijn wordt (hoop ik dan) minder denk ik.

Bizzybijtje schreef:drawerlover schreef:dankje. Ik snap dat ik even moet wachten maar die manier hoe mijn moeder dat zei was echt niet leuk, net alsof het niets is. Koeling doe ik morgen weer heb al zoveel gekoeld. En een blauwe plek gaat het zeker wel worden, het is nu al blauwer dan een uur geleden. Meer roodblauw maar niet echt blauwblauw als je me snapt. Paracetamol zit erin dus de pijn wordt (hoop ik dan) minder denk ik.
Maar hoe heb jij gereageerd en hoe heb jij het gebracht
Huisarts zegt waarschijnlijk ook even aankijken.
Bizzybijtje schreef:Als het gebroken is loop jij helemaal niet meer hoor. Bovendien betwijfel ik of een omvallende fiets dusdanige schade kan toerichten.
Michellette schreef:De dokter zal precies hetzelfde zeggen als je moeder: gewoon aanzien en als de zwelling er na ruim een week nog zit, kijken we verder. Rusten een paar dagen met evt. been omhoog. Sterkte.
) mijn knie was ook erg opgezwollen.
Bizzybijtje schreef:Als het gebroken is loop jij helemaal niet meer hoor. Bovendien betwijfel ik of een omvallende fiets dusdanige schade kan toerichten.
coldpack erop, kussentje onder de knie en pijnstiller erin en morgen is er weer een dag. Morgenochtend zal het stijf zijn, maar probeer het wel te bewegen. Vast wel iemand in je omgeving die even een verband ter steun kan leggen als je dat prettiger vind. drawerlover schreef:ja en daar ben ik dus bang voor, zoiets. Een band scheuren of kraakbeen beschadigen ofzo. Ik draaide mijn knie ook heel spastisch om toen het gebeurde. Daar moet ik nu wel om lachen als ik er aan terug denk
Voor de mensen die denken, spastisch? Dat is heel raar en grappif