__laura schreef:Tis laatoke nog niet heel laat maar laat genoeg om zulke fouten te maken!
Het is ook echt een enorm verschil.. Mijn broertje heeft dit ook dus ik denk als ze het opnieuw testen dat het nog steeds een groot verschil is...
Ik doe biologie en medisch laboratoriumonderzoek!

Het zou zomaar kunnen, maar ik denk dat het wel genoeg zegt. Je bent niet dom en misschien zelfs wel HB, maar ze middelen op de een of andere manier VIQ en PIQ tot een Totaal IQ waardoor je misschien net onder die 130 grens zat.

Suprice_Iris, topper! Supergoed dat je aandacht hebt besteed aan deze doelgroep, want er is echt te weinig kennis over naar mijn mening, ook bij de opleidingen wordt er naar mijn mening te weinig onderwijs over gegeven!
En Natasja, het is een heftig filmpje, maar zie het niet als de mist ingaan, maar als leerpunten en uitdagingen!

Wat ik je kan aanraden is om even te zoeken op Tijl Koenderink en Novilo. Er staan redelijk wat filmpjes op Youtube waar je best veel informatie en handvatten uit kunt halen!

(Tijl is ook de directeur van mijn stage-instelling en man, hij is intens inspirerend!)