Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan er vanavond terecht. ik word zodirect opgehaald door mijn moeder gelukkig, vind het onverantwoord om nu op de scooter te stappen. ben vanmiddag naar supermarkt gegaan en merkte dat het echt heel pittig was om te remmen en gas te minderen
succes! lifaya schreef:Uit eigen ervaring (iets te vaak iets gebroken gehadmaar zie je bij botbreuken niet iets aan de buitenkant? ik heb niet eens blauwe plekken terwijl ik dat normaal altijd wel snel heb(ook niet op mijn knie en enkel trouwens)
): In de meeste gevallen zie je een zwelling en krachtverlies.
maar mijn pols voelt anders. Ik heb geen pijn tot ik bepaalde beweging maak. typen gaat vrijwel pijnloos maar draaien en tillen doet wel zeer. Ik heb overigens een erg hoge pijngrens, kan een hoop hebben
Emmaa_ schreef:De HAP is in veel ziekenhuizen gekoppeld aan de SEH, voor zover ik weet gaat de HAP ook gewoon van je eigen risico af (bij mij in ieder geval wel).
lifaya schreef:nogmaals, ik kan de precieze plek aanwijzen die de pijn veroorzaakt.![]()
Daarbij heb ik ook een gekneusde enkel, waar ik mij dus geen zorgen over maak omdat ik dat al zo vaak heb meegemaaktmaar mijn pols voelt anders. Ik heb geen pijn tot ik bepaalde beweging maak. typen gaat vrijwel pijnloos maar draaien en tillen doet wel zeer. Ik heb overigens een erg hoge pijngrens, kan een hoop hebben
lifaya schreef:nogmaals, ik kan de precieze plek aanwijzen die de pijn veroorzaakt.![]()
Daarbij heb ik ook een gekneusde enkel, waar ik mij dus geen zorgen over maak omdat ik dat al zo vaak heb meegemaaktmaar mijn pols voelt anders. Ik heb geen pijn tot ik bepaalde beweging maak. typen gaat vrijwel pijnloos maar draaien en tillen doet wel zeer
kon gerust typen op mijn telefoon en dingen pakken, maar als ik mijn pols draaide of kracht moest zetten deed het pijn. Ik had dus een scheur in de lengte, niet helemaal doormidden in de breedte.
)
Vergeet nooit meer hoe flubberig de arm hing terwijl wij m toch hadden geprobeerd vast te binden. en haar in de auto probeerden te krijgen. DRAMAAAAA!!! maar geen AMBU!!!