Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
korbakimmy8 schreef:Haha nee weegschaal is zeker niet kapot haha. Ik zie mezelf ook invallen en steeds dunner worden. Broeken zitten ruimer en riem al 2 gaatjes strakker.
Ik ga van de week inderdaad maar even bellen naar de ha denk ik. Ookal wil ik het ook wel weer aan kijken zeg maar. Nog een weekje wachten haha.
korbakimmy8 schreef:Vorig jaar januari ben ik begonnen met afvallen omdat ik mezelf toen echt te zwaar vond. Toen sloeg ik door maar dat is nu helemaal niet het geval. Ik eet gewoon. Eet ook af en toe zoetigheid enzovoorte. Ik sport ook minder dan toen. Toen 1,5 uur per dan nu 3 x per week 50 min (paardrijden).
Ik hoor vaker op mijn werk (ouderezorg) te horen vam de ouderen dat ik bleek zie en of het wel gaat. En vaak gaat het dan gewoon goed.

je bent echt veel te veel afgevallen in een korte tijd. De eerste foto misschien ietsje te veel maar nu wcht te weinig. Ik weet niet hoe lang je bent maar 52 kilo is erg weinig zeker als je zoveel in een keer afvalt.ittheclown schreef:Sorry ik snap iets niet helemaal op Facebook poste je een dag of twee geleden nog een foto met erbij dat je eindelijk je streefbericht gehaald had na al je sporten en op eten letten, en dan zet je hier neer dat je niet weet hoe het komt ? ehrm een beetje vreemd.
korbakimmy8 schreef:Duizeligheid is wel iets wat bij ons ik de familie speelt. Hier zijn mijn vader en tante op gecontroleerd maar is nooit wat uit gekomen.
Qua hart problemen is mijn opa op jonge leeftijd aan een hartaanval overleden.
Bij de rest van de klachten ben ik de enige in de familie.
Ik ga eens even een foto van jaar terug zoeken en van een van deze weken. Om het verschil goed te zien. Ik zelf zie ik niet meer haha
korbakimmy8 schreef:Ik ben al langere tijd gestopt met echt lijnen. Ik heb aldoor keurig rond de 57 gewogen na het lijnen. Dus dat eetpatroon was goed. Ook met lekkere dingen tussendoor. Dat opeens zoveel gewichtsverlies komt niet ondat ik opeens weer anders ben gaan eten want dat doe ik niet.
Ik ben 167.5 cm.
Als ik alleen al moet bloedprikken ben ik rond de 150 euro kwijt. Huisarts is gratis maar die gaat me doorsturen en dan heb ik me eigen risico.
korbakimmy8 schreef:Als ik alleen al moet bloedprikken ben ik rond de 150 euro kwijt. Huisarts is gratis maar die gaat me doorsturen en dan heb ik me eigen risico.
DAMWolf schreef:Hiermee zou ik gewoon even een dokter bezoeken. Op internet lees je jezelf altijd de ergste ziektes aan en wie weet is het gewoon een tekort aan vitamines of mineralen wat je zo laat afvallen. Natuurlijk is daar ook nog de schildklier, maar of hij dan te snel werkt of te langzaam weet ik niet.
Ik val ook af, maar ik doe fysiek zwaar werk en daarbij vreet ik als een bouwvakker. Kan ondertussen mn sixpack wel tellen
Gewoon ff langs de dokter gaan dus. Ik ben ook niet zo van de dokter, maar beter een keer te vaak dan een keer te laat.
korbakimmy8 schreef:Als ik alleen al moet bloedprikken ben ik rond de 150 euro kwijt. Huisarts is gratis maar die gaat me doorsturen en dan heb ik me eigen risico.
dus doe het nu voor jezelf. Gytrash24 schreef:En als een arts het nodig vind bloed onderzoek te doen en je bent basis verzekerd krijg je hier geen kosten van. Geld trouwens ook voor doorverwijs vanaf huisarts voor andere dingen.
.
. Als je bang bent dat je iets niet goed uitlegd, schrijf dan eens alles op papier en neem dit mee. En kijk of toch niet een van je ouders mee kan of misschien een ander familielid of een vriend(in). Dat is toch wat makkelijker dan jezelf er heen moeten slepen. En ga daarna dan samen iets leuks doen, lekker lunchen of koffie drinken of whatever, helpt bij mij in ieder geval
. Maar ik denk echt dat het tijd wordt je HA eens met een bezoekje te vereren
. En is het niks, dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken en is het wel iets, kunnen ze je gericht behandelen en eventuele (verdere) schade voorkomen