Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Binoche schreef:Ziet er interessant uit! Is de nutrition guide goed te doen, of is dat zo een dieet waarbij je geen normale dingen meer mag eten en veel geld kwijt bent aan boodschappen?
NoorW schreef:Ik volg de guide omdat ik dan eindelijk wat meer tevreden kan zijn met mezelf, en ook graag sterker wil worden. Ik ben altijd wel dun geweest, maar nooit tevreden met mezelf, wat mijn omgeving niet kan begrijpen. Maar dit jaar heb ik besloten dat ik deze zomer wel gewoon een bikini aan doe en er dan niet gegeneerd in rond wil lopen.
Mereltje schreef:Leuk dit topic!
Ik was in februari begonnen met de BBG, maar na 3 weken gestopt omdat ik last van mijn knie kreeg. Ben ik al eerder aan geopereerd en is een beetje een zwakke plek. Ben nu in het bezit van de upgraded versie van BBG 1.0 en ben sinds vorige week opnieuw begonnen, maar deze keer aan de pre workout! Dat heb ik wel nodig, de eerste keer dat ik begon had ik 6 dagen lang spierpijn in mijn benen, not good
Ben er nu ook achter gekomen dat ik mijn (zwakke) knie/been onbewust zo probeer te ontlasten dat ik juist mijn knie forceer. Nu ik hierop let kan ik de oefeningen wel pijnvrij doen, dus deze keer ga ik het volhouden
Mijn doel is vooral strakker te worden en hopelijk nog wat vet van mijn benen af. Qua gewicht ben ik tevreden, dus echt afvallen hoeft niet, maar vooral mijn benen zijn heel hobbelig/puttig en hier wil ik echt vanaf
Dat eetboek heb ik ook, maar maak ik eigenlijk geen gebruik van. Ben door middel van gezond eten al ruim 13 kilo afgevallen en heb nu een gezonde eetstijl ontwikkeld waardoor ik inmiddels al een jaar op hetzelfde gewicht ben. Vind ik dus niet nodig!
Loose schreef:Zo jij sport veel Loes!![]()
Haha succes Xivura!
Ik had vandaag spierpijn in m'n benen, trappen op ging wel maar een trap af deed echt pijn.Heb niet gewandeld vandaag vanwege het weer, als het weer morgen beter is ga ik wel 's ochtends workout doen en 's avondspits wandelen of andersom.