Nog meer zumba dansers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Nog meer zumba dansers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 13:35

Hmm... Ik ken wel een nummer met sirene... Maar kan ff niet op de naam komen... :P

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 13:52

Best lastige naam is t ook dacht ik :')
Straks nog ff een krachtworkout doen ik hoop echt dat ik straks klaar ben voor bikini

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-15 18:30

Wie hebben er allemaal morgen met de dodenherdenking les? En vinden jullie het gepast? Wij hebben om half 9 een les

ubimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 18:47

Heb ook een tijdje aan zumba gedaan. Maar kreeg gruwelijk last van mijn kuiten..... Als ik filmpjes bekijk van zumba dan is dat veel meer bewegen met het bovenlichaam. Bij ons leek t meer steppen.... Is dat bij meerdere??

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:17

Ubimone: er is een specialty: Zumba Step... :) maar het kan ook zijn dat je een "illegale" instructor had, die het Zumba noemde... Of een "legale" instructor die zich niet aan de Zumba formule hield.. Een Zumba les is bij iedere instructor anders trouwens... Iedere instructor heeft zijn/haar eigen stijl.. :)

Anke: morgen geen Zumba, maar heb dan wel pole fitness les... Dan houden we ook 2 minuten stilte als het goed is... En als het niet is, dan stop ik een paar minuten eerder en houd ik zelf 2 minuten stilte :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:21

Onze instructrice die normaal op donderdag les geeft heeft een knie blessure en moet geopereerd worden. Dus nu hebben we tot juli een vervangster. Leuke meid ook met leuke nummers! :)

Vind het nog steeds jammer dat ik 'short shirt en bril' (misschien heet íe wel heel heel anders) nergens kan vinden en dat verder niemand hem ook kent. Vriendin en ik liggen elke keer helemaal dubbel van het lachen als we dat liedje doen, haha. :P

ubimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:41

Nee ze was niet "illegaal" heb ze stiekem opgezocht en vond ze wel op de site.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:50

Welke rythm is het Fee? (salsa, reggaeton, merengue, cumbia, etc )... dan kan ik misschien makkelijker zoeken... :) Weet je misschien of het een liedje van een ZIN dvd is, of van een MegaMix? (je instructor weet wel wat ik bedoel met die vraag).

Ik zou nog linkjes plaatsen naar liedjes die ik zelf leuk vind om in de les te doen... :D

Popee, van Francesca Maria... ZIN 56. De choreo die deze mensen is wat anders dan de live choreo op de dvd, die ik doe :)

Low, van Flo Rida. Geen officiëel Zumba nummer. Ik doe de choreo die een vriendin van me heeft gemaakt :D

Kuduro Bootyshake. Ik doe deze choreo ook in de les... :D

DJ Dale Play:

Super Girls:

Jumping... ik doe niet deze choreo... mn vriendin heeft een choreo gemaakt die ik leuker vind :D

Zumba High:

El Cheke Cheke (ik doe een andere choreo)

Que viva la vida (ik doe een andere choreo)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:56

Ik ga het eens vragen!

En als ik tijd heb ga ik ook eens je linkjes bekijken.
kuduro booty shake vind ik ook echt heerlijk. De rest herken ik niet zo qua naam.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-15 22:21

Ik heb dus wel les we zijn 8 uur welkom om daar voor de tv te zitten of we mogen thuis kijken de les begint iig om half 9 twijfelde over wat jullie ervan vinden.

Come baby come vind ik ook altijd leuk die heb ik nog niet langs horen komen ook uptown funk van de choreo van de instructrice (met een vervelende freestyle erin )

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:31

Come baby come staat op MM44 of 45 dacht ik... Leuk nummer... Wil daar ooit iets mee gaan doen... Nummer werd ook altijd in de Baja Beachclub gedaan vroegâh... :D

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-15 22:40

Jaa vind die ook erg leuk ik heb nu nog spierpijn van scream and shout van donderdag alleen maar squats en lungees mannnnn het brandde :')

En banjer geef je uit principe geen zumba morgen?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 10:26

Nee hoor, er is vandaag gewoon geen Zumba… :) Mocht er wel Zumba zijn geweest vandaag, dan zou ik wel om 20:00 2 minuten stilte gehouden hebben… doe ik vanavond met pole fitness ook (heb les, geef het niet :P )… stop gewoon 5 minuutjes eerder met de les, zodat ik om 20:00 stil kan staan bij de mensen die hun leven hebben geven voor ons… :)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 12:16

Netjes! Vind het toch altijd lastig die beslissing maken

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:15

Mwah… niet echt lastig… ik vind het gewoon belangrijk dat de mensen die zijn omgekomen worden herdacht… en als men het er niet mee eens is… jammer dan… het is een stukje respect dat, vind ik, in ere gehouden moet worden… :)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 06:15

Wat rustig hier :')
Gister een aantal oude nummers (voor mij nog nieuw) gedaan snapte er af en toe niks van

-bonada boca
- dansa kaduro
- scream and shout maar dan alleen maar benen getraint met dat nummer na 20 seconden was ik al verzuurd maar we gaan door :')

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:30

Pfoe gister weer een heftige zumba Work out gehad. Sloten af met planking.
Eten jullie nog wat na de zumba? Ik heb van 20:00-21:00 zumba , maar wil daarna niet zo veel meer eten, maar dit is misschien wel nodig. Ik drink wel veel water tijdens en na de zumba.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:42

Bonada boca ken ik niet... sorry... ga in mn lunchpauze eens op yt zoeken :D
Dansa Kuduro heb ik ook een choreo op.. nou ja... ik heb de choreo opgeslagen, maar ik ken m nogniet :P
Scream and shout is een tijdje mn warming up geweest :D

Morgen weer les... mijn vriendin geeft de les en ik doe ook enkele nummers voor de groep... ik ga Popee weer doen... en heel misschien wil ik Slide (ZIN56) gaan doen... maar weet niet of ik dat al durf, want ik ken m nog niet heel goed ofzo.. :P

Volgende week zondag, 1e pinksterdag, weer een bijscholing... Zumba Jammer Charlyne Balentina uit Curaçao geeft een Jam in Groningen, toevallig bij de studio waar ik ook de pole fitness lessen volg :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:48

eroslover schreef:
Pfoe gister weer een heftige zumba Work out gehad. Sloten af met planking.
Eten jullie nog wat na de zumba? Ik heb van 20:00-21:00 zumba , maar wil daarna niet zo veel meer eten, maar dit is misschien wel nodig. Ik drink wel veel water tijdens en na de zumba.

Absoluut wel. Ik heb van 7 tot 8, dat houdt in dat ik beter niet voor de zumba kan dineren, dan komt het allemaal terug. Ik lunch die dag groot en eet als ik thuis kom een kleine portie avondeten.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:49

eroslover: zie nu pas je opmerking over het planken... planken is absoluut GEEN onderdeel van Zumba... ik ben bang dat je les hebt van een illegale instructor dan... of een legale instructor die zich niet aan de Zumba formule houdt... sorry...

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 10:11

Wij hebben ook planken hoor banjer maar dat doen wij in de zumBBBa les waarbij t 3 kwartier zumba is en dan een kwartier buik benen billen.

Ik weet trouwens ook niet of dat de titel is wel zoiets :')
En ik eet ook niks na zumba, gister was het sws heel erg zwaar met de hitte en dan zonder airco en ik deed nog 2 lessen ook.
Scream and shout ook met die
Lungees en squats en dat soort dingen en kwam geen dansen aan te pas man 8)7

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 10:15

Als dat gebeurt, prima… maar dan mag de sportschool/instructor het officieel geen Zumba noemen… :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 10:23

Toen ik nog in Rotterdam woonde ging ik 4 a 5 keer per week. Hier bieden de sportscholen het niet aan -O- ben nu alweer 4 jaar 'gestopt' maar wil toch eens ene balletje opgooien bij de sportschool of ze hetn iet terug willen brengen (op een avonduur). :) Desnoods wil ik mn papiertje wel halen :))

Heb hier bij mn vorige sportschool (regio Utrecht nu) 1x meegedaan, daar wilde niemand vooraan staan. Ik wel dus :') kreeg toen nog de vraag (instructor ging stoppen daar) of ik het niet over wilde nemen. Maar geen licensie he :+

Ik vind nog steeds de dans op Pegaté van Grupo Treo geweldig :D Vind er eigenlijk alleen maar een beetje tamme versies van op Youtube qua uitvoering. Ik had les van Hilbert, (staat als het goed is ook op de site) én die maakte er altijd een klein feestje van :))

En opwarmen was altijd geweldig met dit nummer:
https://www.youtube.com/watch?v=M9FzRodbLc8

:D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 10:45

Hilbert van Weissenbruch… die ken ik wel… die staat in juni in Winschoten op Men @ Work… 14 mannelijke instructors op het podium… :D Hij heeft idd zn licensie :D

Jans: gewoon doen… de training is echt leuk…en Lars (de ZES die de B1 training geeft) is ook erg leuk en aardig… en hij kan zo mooi bewegen… wat moet zn vrouw gelukkig met hem zijn.. :))

Pegate… das een ouwetje… haha… een van de eerste choreo’s die ik uit mn hoofd kende… :D
Djoegoe Djoegoe ga ik dalijk eens goed bekijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 10:51

Training is als het goed is hier ook vlak bij, bij Golds in Nieuwegein :)) eerst even kijken hoe het straks gaat met de baby :j en wie weet dan :D

En idd, die Hilbert :D dat waren wel echt geweldige lessen :j