Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar het kan ook zijn dat je een "illegale" instructor had, die het Zumba noemde... Of een "legale" instructor die zich niet aan de Zumba formule hield.. Een Zumba les is bij iedere instructor anders trouwens... Iedere instructor heeft zijn/haar eigen stijl.. 

Weet je misschien of het een liedje van een ZIN dvd is, of van een MegaMix? (je instructor weet wel wat ik bedoel met die vraag). 

Mocht er wel Zumba zijn geweest vandaag, dan zou ik wel om 20:00 2 minuten stilte gehouden hebben… doe ik vanavond met pole fitness ook (heb les, geef het niet
)… stop gewoon 5 minuutjes eerder met de les, zodat ik om 20:00 stil kan staan bij de mensen die hun leven hebben geven voor ons…

eroslover schreef:Pfoe gister weer een heftige zumba Work out gehad. Sloten af met planking.
Eten jullie nog wat na de zumba? Ik heb van 20:00-21:00 zumba , maar wil daarna niet zo veel meer eten, maar dit is misschien wel nodig. Ik drink wel veel water tijdens en na de zumba.

ben nu alweer 4 jaar 'gestopt' maar wil toch eens ene balletje opgooien bij de sportschool of ze hetn iet terug willen brengen (op een avonduur).
Desnoods wil ik mn papiertje wel halen 
kreeg toen nog de vraag (instructor ging stoppen daar) of ik het niet over wilde nemen. Maar geen licensie he 
Vind er eigenlijk alleen maar een beetje tamme versies van op Youtube qua uitvoering. Ik had les van Hilbert, (staat als het goed is ook op de site) én die maakte er altijd een klein feestje van 
Hij heeft idd zn licensie