Nail art topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fearlien

Re: Nail art topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:12

Ik heb deze ook een keer gehad, mensen vonden het een heel leuk idee (was niet mijn eigen idee hoor ).

wendy_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:14

Ja als het lukt zal ik dat doen :)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:19

romyyxv schreef:
Het vormpje op het stempeltje krijgen lukt nog wel, maar dat stempeltje op mijn nagels zetten lukt nooit. Net alsof het stempeltje veel te rond is ofzo

Zou kunnen hoor. Sommige stempels zijn wat harder dan andere. Bij de hele flexibele stempels kun je wel simpelweg het vormpje op je nagels 'duwen'.
Bij de hardere stempels kun je beter een 'rollende beweging' van links naar rechts maken. Kijk voor een voorbeeldfilmpje bijvoorbeeld eens naar een filmpje van Sveta Sanders op Instagram.

Ook vooral niet te hard duwen, maar de stempel het werk laten doen. Wordt het resultaat veel mooier van.

Ik had altijd een Essence stempel (vrij stevig) maar mijn Creative shop stamper (veel flexibeler) bevalt stukken beter! Veel makkelijker om op de juiste plaats op de nagel te krijgen. Bij de rollende beweging bij de Essence stempel wilde het patroontje ook nog wel eens vervormen, daar heb ik nu geen last meer van :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:39