Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kwii schreef:Moet je dat plannen.. kan je dat niet gewoon vragen? Sorry hoor, even een vraagje tussendoor, maar vind dit zo onpersoon klinken.
Maar mijn moeder is altijd aan het bellen met haar werk of gewoon aan het werk en dan mogen we niet storen!
Daarom hebben we het idee van een week planner bedacht ook gelijk een stuk overzichtelijk voor mij!

Nayomie schreef:Wat ieder fijn vindt, nietwaar? Het is best handig om dit te plannen zodat je rekening kunt houden met eventuele andere klusjes.

kwii schreef:Ik bedoel het ook niet vervelend hoor, snap de gedachte er achter wel. Bij ons gaan dit soort gesprekken altijd een beetje tussendoor, aan de eettafel onder het afwassen enzo.
Maar het kan natuurlijk juist heel goed zijn om er echt voor te gaan zitten. Dus ben het met je eens hoor Nayomie
Maar TS heb jij hier dan moeite mee of ook helemaal niet?
iedereen eet gewoon wanneer die wil! 
Dat belooft nog wat te worden
kwii schreef:En, heb je je hart kunnen luchtten?

Anoniem1611 schreef:kwii schreef:En, heb je je hart kunnen luchtten?
Nee![]()
Ik heb een brief geschreven die ik graag wou voorlezen (Dat vind ik fijn!) Dus ik begon dat voor te lezen, en mijn moeder luisterde maar half. Ze zat er echt een beetje bij van"ja, goh wat rot voor je" Op een hele onplezierige toon. Ik ergerde me er een onegluk aan!
goed toen kwam ik bij het stukje aan wat over mijn zelfmoord gedachtes ging. Ik begon het voor te lezen en ongeveer halverwege het verhaal, zei mijn moeder opeens: "Nou ja weet je? Als jij voor een trein wilt springen dan moet je dat doen!" en ze liep gewoon weg! Nou ja goed, eigewijs zoals ik altijd ben, liep ik achter haar aan, en vroeg: "Mama? Waarom zei je dat nou?" Ze zei niks, en liep door. dus ik vroeg het nog een keer, en toen zei ze:"Dat wil je toch gewoon, en je doet toch wel waar je zelf zin in hebt?!" Nou ik ben in huilen uitgebarsten, en nu zit ik nog steeds op mijn bed met mijn laptop, al de hele middag lang.. Ik heb ook geen zin om naar beneden te gaan... Of om morgen naar school te gaan...