Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angeliquee18 schreef:Mijn nichtje gaat een keer per week ook iets van een peuterspeelzaal.
Dat is dan van 9 tot 11, kunnen ze binnen en buiten spelen. ( kun je er gewoon bij blijven )
Kun je bijvoorbeeld niet gaan babyzwemmen? Weet niet tot hoe oud dat is..
Kan ze al lopen? hier in alphen hebben wij bijvoorbeeld peuter-dansen, ook echt super leuk om te doen ! En een hoop kindjes..
Ze is nu 17 maanden trouwens.
LenaBaars schreef:Ok, mijn verwachtingen betreffende het samen spelen zijn niet helemaal reëel dus. Ondanks dat ze tot nu toe voornamelijk met haar ouders is (helaas geen familie in de buurt) , is ze absoluut niet eenkennig of bang bij andere volwassenen. De eerste keer dat ze even noodgedwongen bij mijn instructrice moest blijven keek ze niet eens op of om toen ik afscheid wilde nemen, meer van; heey leuk, andere speelgoedjes, daaag mam!
Zoals ik het nu opvat is de nood op deze leeftijd nog niet heel groot, we gaan elke dag op stap naar t winkelcentrum, kinderboerderij, of slenteren gewoon van speeltuintje naar speeltuintje. Had de verwachting om in een paar weken al een flinke sociale kring voor haar op te bouwen, maar wellicht leg ik er te veel druk op. Haar vader en ik zijn beide nog jong en we keten er dan ook flink op los met z'n 3en. Ik zal het wat los moeten laten, al ga ik t mamma café zeker proberen!