zonnebank vrees...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: zonnebank vrees...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 02:00

Letters op je buik leggen! , im hot en dan onder de zonnebank tot je gebakken bent. Letters eraf en je bent klaar voor de zomer!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 02:08

dan komt t er in spiegelbeeld op Rebecca... Dat zijn geen grapjes hè!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 02:10

Dan leg je het in spiegel beeld erop :j

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 03:03

super strak plan, ik zeg: doen!

edit* maar ff serieus: ik ben ook bang voor zonnebanken hoor, word er helemaal naar van! Maar k vind k ook niet zo nodig. Verschil in bruinheid moet er wezen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 06:10

Hoeveel minuten ga je eronder?
Zit er ook een muziekje bij?
Bij ons heeft de zonnebank dat wel.
Gewoon gaan liggen klep trek hengst naar beneden blijft altijd wel....wat is het 20 cm tussen?

Zonnebank gaat vanzelf uit bij ons.
Zorg wel dat je goede producten hebt.

Ik ga zelf maar paar keer per jaar.
Ook te weinig. Heb bleke huid.
maar ik vind de zonnebank erg lekker echt even ontspannen.

En anders eens een andere zonnestudio langs gaan.

Even paar keer gaan en kijken hoe het gaat.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 06:12

Of je vraagt even aan de juffrouw in de zaak hoe het werkt. De meeste zonnebanken ontgrendelen als ze in storing gaan of zijn zowiezo al met de hand open te doen. Vraag dan ook gelijk even waar al die knopjes voor zijn.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 06:15

Had je geen uitleg gehad?

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 10:42

Ja, ik heb uitleg gehad. 26272 knopjes en functies met uitleg, maar ik kon enkel denken aan final destination :(

Ik dachtdat het verstandig was om een paar keer te gaan, rustig opbouwen/met mate, omdat vol in de zon liggen ook weer niet 'gezond' is en ik vrij snel verbrand en dan niet bruin word hahaha.
ik gebruik zo'n creme voor t zonnen en na het zonnen een hydraterende/verzorgende creme van nivea. Lijkt me oke zo toch?
viel alleen achterover vd prijzen vd zonnebankcremes. 30-90 euries, helaas ben ik geen multi miljonair en moet ik het doen met een iewat goedkopere :+
maar we zullen het vandaag zien!

Hoelang duurt het trouwens voordat je iets van kleur begint te zien? (Ben begonnen met ergoline 400 geloof ik, de laagste vd laagste. Mw. zei dat ik nu elke x een stapje 'hoger' mocht gaan)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 10:53

joh, ik gebruik nooit die dure cremes. Ik gebruik uberhaubt nooit smeerspul onder de zb.

De enige knopjes die je moet weten zijn de ventilatie (anders kan het ERG warm worden) en radio. Laat anders een keer opnieuw uitleggen maar vraag alleen naar ventilatie en radio.

Ventilatie aan, radio aan en gewoon een paar minuten naar muziek liggen luisteren. Verder nergens aankomen. JE KUNT HET.

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 10:57

Ga ik vandaag doen! Bij die eerste zonnebank deden niet alle knopjes het, omdat t een beginnersbank was en die dingen al voorgeprogrammeerd stonden.
Wbt warmte, het was totaal niet warm onder dat ding wat mij dus wel verbaasde. De ventilator blies best hard. Maar dat verschilt zeker per bank dus. Ben benieuwd strakjes!!!
en dankjewel! *\o/*

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:02

JA DIT! echt dit topic, nooit van mn leven dat ik in een zonnebank ga en allemaal dankzij final destination.. :')

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:23

DKayleigh schreef:
Ga ik vandaag doen! Bij die eerste zonnebank deden niet alle knopjes het, omdat t een beginnersbank was en die dingen al voorgeprogrammeerd stonden.
Wbt warmte, het was totaal niet warm onder dat ding wat mij dus wel verbaasde. De ventilator blies best hard. Maar dat verschilt zeker per bank dus. Ben benieuwd strakjes!!!
en dankjewel! *\o/*

YOU GO GIRL!

Get warm and fuzzy and BROWN!!

{:} {:} {:} {:}

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 11:24

_lisaah schreef:
JA DIT! echt dit topic, nooit van mn leven dat ik in een zonnebank ga en allemaal dankzij final destination.. :')

Hahahaha, vond het al raar dat er geen topic hierover bestond... dacht bijna dat ik 'the only one' was :')

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:49

nou nee je bent niet alleen :')

het was heel toevallig dat ik net die scene zag, ik was nog wat jonger dan dat ik nu ben en ik was alleen thuis zat wat te zappen en ik dacht hee iemand in een zonnebank...... ... :wow:
haha dus ik ben door dat nog nooit van mn leven in een zonnebank geweest :+

edit: ik probeer al zolang de naam van die film te vinden als ik mijn angst voor zonnebanken aan iemand probeer te vertellen, bedankt daarvoor haha :')

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:56

DKayleigh schreef:
Ja, ik heb uitleg gehad. 26272 knopjes en functies met uitleg, maar ik kon enkel denken aan final destination :(

Ik dachtdat het verstandig was om een paar keer te gaan, rustig opbouwen/met mate, omdat vol in de zon liggen ook weer niet 'gezond' is en ik vrij snel verbrand en dan niet bruin word hahaha.
ik gebruik zo'n creme voor t zonnen en na het zonnen een hydraterende/verzorgende creme van nivea. Lijkt me oke zo toch?
viel alleen achterover vd prijzen vd zonnebankcremes. 30-90 euries, helaas ben ik geen multi miljonair en moet ik het doen met een iewat goedkopere :+
maar we zullen het vandaag zien!

Hoelang duurt het trouwens voordat je iets van kleur begint te zien? (Ben begonnen met ergoline 400 geloof ik, de laagste vd laagste. Mw. zei dat ik nu elke x een stapje 'hoger' mocht gaan)

Komisch topic :o

Maar Etos huismerk zonnebank crème werkt net zo goed hoor!
En als je toch in de Etos bent dan kan je gelijk zo'n flesje 'bruin zonder zon' mee nemen, dan hoef je helemaal niet zo vaak meer onder de zonnebank :o

edit: trouwens! Bij de zonnestudio hier (Sunday's) hebben ze heel veel banken waar de bovenkant niet naar beneden komt, maar gewoon boven je vast zit.

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 12:35

Ja, ik ga zo even langs de etos/kruidvat.
Voorheen gebruikte ik zo'n zelfbruiner vd duitse DM. Ik werd alleen worteloranje, of vlekken die meer oranje waren dan de rest.
Wat een thug life ook. Alles wat ik vraag zijn bruine benen :'(

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:39

oh dear en die kleuren nog het minst snel onder de ZB 8-)

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 13:24

Oke. Daar gaan we.. 13 min onder de 500 ):

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:25

ik heb respect voor je! :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:28

haha, zonnebankstress, hoe bijzonder :D

Heerlijk juist, muziekje op, even wegdromen, (nep)zonnetje op je huid, beetje vitamine op doen. Genieten hoor.
Ik ben afgelopen winter om de week geweest, ten eerste omdat ik 's winters vrij bleek kan zijn en ten tweede omdat die warmte en vitamine D me gewoon goed doen.

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 13:51

I'M ALIVE! het was absoluut minder eng dan de eerste x! Lekker warm, aan de muziekknop durfde ik nog niet te komen :+
ik heb trouwens bij de kruidvat nifri creme gehaald... ruikt beetje komisch.
Opgelucht!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:19

Jij zou je moeten melden in het 'buiten de comfortzone topic' hier op bokt :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:21

Amaris schreef:
Jij zou je moeten melden in het 'buiten de comfortzone topic' hier op bokt :')

'Vandaag ga ik de muziek aanzetten onder de zonnebank'

:')

Ts, fijn dat het niet je final destination was :')

I know what you did last summer had toch ook zo'n scene? Of scream? Deed de moordenaar er kettingen om :')

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:57

oh hou op, ik 'moet' straks ook weer! Dadelijk is TS van dr angst af en dan durf ik niet meer....

mijn enige "angst" is.... wat als er ineens brand uitbreekt, moet ik dan in mn BLOOTJE de straat op?
Verder dan dat gaat het gelukkig (nog) niet ik ga die film niet kijken

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 15:58

Welnee.. rond rennen in je naakie valt nog reeeeuze mee...stel de zonnebank is bezeten, en als je de radio wilt wisselen van channel gaat 'ie tegen je praten oid!
Pfjoe, teveel enge films gezien denk ik hahaha

Geen idee in welke films nog meer zonnebankscenes in voor komen )'; dont wanna know it!