Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DKayleigh schreef:Ga ik vandaag doen! Bij die eerste zonnebank deden niet alle knopjes het, omdat t een beginnersbank was en die dingen al voorgeprogrammeerd stonden.
Wbt warmte, het was totaal niet warm onder dat ding wat mij dus wel verbaasde. De ventilator blies best hard. Maar dat verschilt zeker per bank dus. Ben benieuwd strakjes!!!
en dankjewel!

DKayleigh schreef:Ja, ik heb uitleg gehad. 26272 knopjes en functies met uitleg, maar ik kon enkel denken aan final destination![]()
Ik dachtdat het verstandig was om een paar keer te gaan, rustig opbouwen/met mate, omdat vol in de zon liggen ook weer niet 'gezond' is en ik vrij snel verbrand en dan niet bruin word hahaha.
ik gebruik zo'n creme voor t zonnen en na het zonnen een hydraterende/verzorgende creme van nivea. Lijkt me oke zo toch?
viel alleen achterover vd prijzen vd zonnebankcremes. 30-90 euries, helaas ben ik geen multi miljonair en moet ik het doen met een iewat goedkopere![]()
maar we zullen het vandaag zien!
Hoelang duurt het trouwens voordat je iets van kleur begint te zien? (Ben begonnen met ergoline 400 geloof ik, de laagste vd laagste. Mw. zei dat ik nu elke x een stapje 'hoger' mocht gaan)