Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Quad schreef:Je oren moeten wel wennen aan het dopje uiteraard.
Ik had daar ook last van, had zelfs in eerste instantie te smalle gekozen, deze leken eerst prettiger te zitten maar doordat ze te smal waren gingen ze te diep in het oor, wat weer irritaties opleverde.
Verder ben ik zelf wel blij dat ik in samenspraak met de audicien het aanschaffen van het hoortoestel naar dit jaar heb kunnen overhevelen. Scheelt dat de zorgaanbieders dit jaar veelal de eigen bijdrage van 25% vergoeden!
Hiermee heb ik mijzelf €540 bespaart.
darkadia schreef:Hier twijfel ik ook nog over een gehoorapparaat. Hoor al jaren slechter met links, en na laatste operatie dus nog verder verslechterd, maar kan me er nog steeds prima mee redden, en het lijkt me ook heel raar om ineens weer heel veel te horen...Kan me voorstellen dat je er dan idd ook hoofdpijn van krijgt... Lichaam past zich toch aan aan zon handicap.
darkadia schreef:Relaxed hoe lang is operatie nu geleden bij jou? Ik ben 1,5 week terug voor controle geweest en radicaalholte eindelijk rustig en schoon!!operatie was in augustus en loop al sinds 2006 bij KNO.
Bmamavan2 schreef:Ik merk ook met paardrijden dat ik sommige instructeurs/instructrices slecht versta. Hopelijk wordt dat straks beter. Hoe zijn jullie ervaringen met rijden en een hoorapparaat?