Het leed wat zorgverzekering heet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:03

Super dat je dat inziet! Mocht ik je tzt kunnen helpen met vergelijken, voel je vrij om een berichtje te sturen! Succes met het consult! :)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 14:05

@Iris82: haha ja dat dus! Nou ja, het houdt ons scherp...? :')

@Ier: Ik houd het in mijn achterhoofd. Dankjewel!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:11

Dan gaat Dirkjohannes er maar vanuit dat ouders en grootouders helderziend zijn!!!

Nico12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:26

marley93 schreef:
Citaat:
Voor kosten in het algemeen, reiskosten enz enz die zou ik verhalen op ouders/ grootouders, immers die hebben jou bewust met een probleem opgezadeld.

Zo, pardon? Deze opmerking schiet me echt in het verkeerde keelgat! Ga fietsen.

Voor de rest: Ik heb dit topic minder dan een halfuur na het bellen etc aangemaakt. Ik was dus gewoon even in een slechte bui omdat ik het een tegenvaller vond dat dit soort zorg (niet spoedeisend maar wel noodzakelijk) toch niet werd vergoed. Het is niet de schuld van de zorgverzekeraar, nog het ziekenhuis, dat snap ik. Ik was gewoon even teleurgesteld. (Ik zal de titel ook even wat aardiger maken. :'))
Ik heb nooit eerder mijn kosten bij het AMC hoeven vergoeden, ook niet toen TCN een budgetverzekering was. Misschien dat daar gewoon iets is fout gegaan in mijn voordeel, maar goed, dat is gedaan. TCN is immers niet meer.
Het aanbod om de basispolis te nemen ga ik natuurlijk gewoon aannemen, en eind van het jaar ga ik weer rondkijken welke verzekeraar het beste bij mijn situatie past.
Dus jullie hebben gelijk! :) Ik had al beter moeten kijken voor 1-1-15.

EDIT: ik heb geen idee hoe ik de titel aanpas. Nou ja.

Vervelend als een mening verkeerd valt.
Ook bij normale situaties ben ik van mening dat je kinderen en klein kinderen (die heb ik beide) door dik en dun ook financieel moet steunen. Ik doe dat graag.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:30

[quote="Shadow0"]Erg vervelend en het laat wel zien waarom het zorgstelsel zo beroerd werkt.

@Ier: ze is dus niet van zorgverzekering gewisseld, de zorgverzekering is zelf gewisseld. En da's natuurlijk wel een flauw trucje. Mensen hebben dan niet gekozen voor die voorwaarden maar voor hele andere.

[quote]

Hier ook tot vorig jaar bij Agis gezeten en heb heel veel brieven gehad hierover. Ook brieven met een aanbod van Zilveren Kruis

secricible

Re: Het leed wat zorgverzekering heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:50

Steunen is wat anders als verhalen. Wat een walgelijke opmerking zeg :r