Raar meiden vraagje... (Maandelijks probleem)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:33

Ik zorg gewoon altijd dat ik een donkere broek aan heb met ruime broekzakken zodat ik het gewoon in mijn zak kan laten zitten. Ziet niemand hoor :) Ik zou er ook niet zo mee te koop gaan lopen :=

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:35

's Ochtends een paar maandverbandjes in de wc neerleggen voordat je begint met werken.
Nou en anders neem je je tas gewoon mee. Mannen (en vrouwen) snappen heus wel dat je eens per maand ongesteld wordt.
Geloof me, ze denken echt niet gelijk: iehl ze is ongesteld.
Denk zelfs dat het ze niet eens opvalt.

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:35

Ik snap het probleem niet zo goed? (Bijna) alle vrouwen worden ongesteld, dus waarom hier zo geheimzinnig over doen? Gewoon je maandverband/tampon/inlegkruisje uit je tas pakken en mee naar de wc lopen.

Ik vind dit net zo'n onzin als wanneer mensen tegen me zeggen dat ze m'n bh-bandje kunnen zien. Oh god. Nee. Nu weet iedereen dat ik een bh draag. Mijn allergrootste geheim. De waarheid komt aan het licht. :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:37

Susannah92 schreef:
Ik vind dit net zo'n onzin als wanneer mensen tegen me zeggen dat ze m'n bh-bandje kunnen zien. Oh god. Nee. Nu weet iedereen dat ik een bh draag. Mijn allergrootste geheim. De waarheid komt aan het licht. :')

Gebeurt dat serieus? Ik dacht dat zoiets alleen op de kleuterschool voorkwam :')

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:38

Angeliquee18 schreef:
Als ik geen broek aanhad stopte ik dr altijd gewoon standaard 1 in me bh :)

Ik snap wat je bedoelt, maar ik moest toch twee keer lezen :')

TS: gewoon maandverband pakken en naar de wc lopen. Zolang je er niet mee loopt te zwaaien valt het niemand op.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:39

Susannah92 schreef:

Draag jij een bh :wow: :\ *mind explodes*

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:41

Poh ja, had ik op stage ook altijd. Werkte met alleen maar mannen. Dus ook geen prullenbakje op het toilet :') op zich schaam ik me er helemaal niet voor maar als je dan terug komt lopen met je netjes opgerolde maandverband en dat in de prullenbak op kantoor weg moet gooien, ja, dat is wel even gênant. Ik heb toen gewoon gevraagd of er een klein prullenbakje op het toilet mocht.

Die mannen begrijpen ook wel dat je ongesteld wordt. :D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:42

TS is 15, toen ik 15 was vond ik het ook niet fijn "ermee te koop" te lopen op school/stage.

Nu pak ik het idd uit mijn tas voordat ik naar het toilet ga.

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:42

In je schoen!

Iolanthe

Re: Raar meiden vraagje... (Maandelijks probleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:45

Of je koopt een menstruatiecup :)) Die kan je ongeveer 10 uur inhouden.

love_yeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 16:01

Susannah92 schreef:
Ik snap het probleem niet zo goed? (Bijna) alle vrouwen worden ongesteld, dus waarom hier zo geheimzinnig over doen? Gewoon je maandverband/tampon/inlegkruisje uit je tas pakken en mee naar de wc lopen

Omdat op mijn stage eigenlijk alleen maar jongens zijn :( en jongens van die leeftijd....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 16:12

Ach toen ik 15 was vond ik dat ook allemaal heel erg en vervelend :j

Ik zou het gewoon in mijn broekzak stoppen en anders even in je BH. Of in je laars als je laarzen aan hebt.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:06

love_yeah schreef:
Susannah92 schreef:
Ik snap het probleem niet zo goed? (Bijna) alle vrouwen worden ongesteld, dus waarom hier zo geheimzinnig over doen? Gewoon je maandverband/tampon/inlegkruisje uit je tas pakken en mee naar de wc lopen

Omdat op mijn stage eigenlijk alleen maar jongens zijn :( en jongens van die leeftijd....

Ik denk niet dat veel mensen er zich bewust van zijn dat je ineens je tas meeneemt naar de wc. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:10

Joh daar heeft echt nog nooit iemand over nagedacht, of jij wel of niet een tas meeneemt naar het toilet. Dat valt echt niemand op. En zo wel, wat dan nog? Zelfs als het ook allemaal gasten van jouw leeftijd zijn, die hebben ook ooit wel voorlichting gehad dus die snappen ook echt wel dat jij elke maand ongesteld wordt, net als alle andere vrouwen.
Niet te druk om maken, is echt heel gewoon.
En anders idd in je broekzak stoppen, thuis, of gewoon vanuit je tas, en dan naar het toilet.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:12

Ik zie t probleem nie.. ongesteld worden hoort er gewoon bij. Niets om je voor te schamen.

Heb er nooit geheimzinnig om gedaan.. sterker nog.. als iemand er wat van zei maakte ik er een smerig verhaal van.

Dan was t gelijk klaar. Mannen zijn beelddenkers en als t te ranzig wordt voor hun gedachten dan vinden ze t niet grappig.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:14

Gewoon 's morgens een extra maandverband in je onderbroek doen. Als je een "gewone" onderbroek draagt dus geen mini-slip ofzo doe je het maandverband plat aan de voorkant in je onderbroek. Niet het plastic tegen je buik aan doen, dat prikt. Je ziet en voelt er echt niks van. Snap je het nog?

En tampons vies? Vond het destijds de beste uitvinding ooit. Geen gebroei en geplak, makkelijk meenemen in broekzak, alles kunnen doen, etc. En je voelt er niks van.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:17

Walgen van het inbrengen van tampons? Ehh, het is je eigen lijf, wat is het probleem?

Ik las wel dat iemand hier een BH draagt. Gatverdamme, dat snap ik dus echt niet :n :n :')

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:19

Ik draag mn eigen lichaamsgewicht.. das erger dan een bh {:}

Nah.. ik vind t ook wel dodelijk irri als je flink lekt en je stopt die tampon er in en er zit bloed onder je nagels.. maarja.. handen wassen met zeep doet wonderen.

Ik irriteer me MEER aan maandverbanden die dubbel gaan zitten.

Maar ik heb geen last meer van ongesteldheid.. ideaal haha

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:27

Wat zal je hier later om lachen! Niets om voor te schamen hoor. Wij smeten gewoon met maandverband door de klas als iemand weer wat vergeten was (ongebruik, voor de bijdehandjes onder ons). En als 1 van de jongens dan toevallig in de weg stond en een drama begon te maken, dan kreeg hij er nog 10 naar zich toe gesmeten. Nee, dat gebeurde niet maandelijks, maar zo af en toe. Net als zakdoekjes ;)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:29

Ik heb ook een hekel aan tampons, en aan dubbelzittend maandverband dus ik gebruik altijd maandverband met vleugels. Daarmee heb ik dubbel zitten bijna niet (mits ik het netjes heb aangebracht en niet heb zit klunzen).

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:31

Maandverbandje in je bh doen? Schijnt te kunnen volgens m'n nichtje die er zelfs haar telefoon in doet :')

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:34

Ik stop dan 2 maandverbandjes in mijn bh.

Of gewoon een tampon? (die uitvinding is gewoon geweldig!!)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:37

S'ochtends bij binnenkomst al gelijk naar de wc gaan met je tas en daar je pakje maandverband neerzetten :)

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:37

Tammy_ schreef:
Susannah92 schreef:

Draag jij een bh :wow: :\ *mind explodes*

oliebol, nu weet heel Bokt het... Misschien had ik hier toch even een SA voor aan moeten vragen... :oo

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:42

Ik pakte het uit de tas, vouwde het in mijn hand en dan zo de broekzak in. Niemand die het ziet hoor! Als je het op een normale manier doet, kijkt niemand op. Je moet alleen niet spastisch geheimzinnig doen erover :') je hebt ze erbij die doen alsof ze drugs willen smokkelen :')