Ik zou er ook niet zo mee te koop gaan lopen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Susannah92 schreef:Ik vind dit net zo'n onzin als wanneer mensen tegen me zeggen dat ze m'n bh-bandje kunnen zien. Oh god. Nee. Nu weet iedereen dat ik een bh draag. Mijn allergrootste geheim. De waarheid komt aan het licht.
op zich schaam ik me er helemaal niet voor maar als je dan terug komt lopen met je netjes opgerolde maandverband en dat in de prullenbak op kantoor weg moet gooien, ja, dat is wel even gênant. Ik heb toen gewoon gevraagd of er een klein prullenbakje op het toilet mocht.
Die kan je ongeveer 10 uur inhouden. Susannah92 schreef:Ik snap het probleem niet zo goed? (Bijna) alle vrouwen worden ongesteld, dus waarom hier zo geheimzinnig over doen? Gewoon je maandverband/tampon/inlegkruisje uit je tas pakken en mee naar de wc lopen
en jongens van die leeftijd....
love_yeah schreef:Susannah92 schreef:Ik snap het probleem niet zo goed? (Bijna) alle vrouwen worden ongesteld, dus waarom hier zo geheimzinnig over doen? Gewoon je maandverband/tampon/inlegkruisje uit je tas pakken en mee naar de wc lopen
Omdat op mijn stage eigenlijk alleen maar jongens zijnen jongens van die leeftijd....
Tammy_ schreef:Susannah92 schreef:Ik vind dit net zo'n onzin als wanneer mensen tegen me zeggen dat ze m'n bh-bandje kunnen zien. Oh god. Nee. Nu weet iedereen dat ik een bh draag. Mijn allergrootste geheim. De waarheid komt aan het licht.
Draag jij een bh![]()
*mind explodes*
je hebt ze erbij die doen alsof ze drugs willen smokkelen