[HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:10

Ik kom hier ook gezellig mee kletsen!

Mijn eetpatroon moet een beetje op de schop, maar ik ben langzaam weer op de goede weg, nu nog meer bewegen...
Er mag van mij om te beginnen 10 kilo af...

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:10

Ik ga ook meedoen!
Ik ben al begonnen met 3 keer per week hardlopen en ik ga volgende week maandag aan het
17 dagen dieet beginnen, waarom dan pas?
Ik ben een hollandse gier en ik heb al voor een weekje hello Fresh betaald hahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:11

Marijkjuh schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik bak altijd 's avonds banaan-ei pannenkoekjes en neem die dan mee naar school, samen met een eiwitshake :) Vult perfect!

Dat is zó lekker! Zelf doe ik er ook altijd nog een beetje havermout en kaneel doorheen, dat vult voor mij net wat beter. Maar dan eet ik het als ontbijt 's ochtends.

Ik bak er 's avonds inderdaad altijd 2 of 3 en dan eet ik er eentje als ontbijt en eentje of twee als lunch! Bak ze zelf ook nog in kokosolie, dan zijn ze echt heerlijk zoet <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:12

Emmaa_ schreef:
Zijn er hier overigens meer meiden die het vooral op hun voeding willen gooien en minder op het sporten? Door lichamelijke beperkingen kan ik minder sporten dan ik zou willen, maar al te meer op mijn voeding letten :D Wil wel weer gaan squatten thuis!

Ik. Ik doe namelijk 0,0 aan sport nu en ik zit al weer de hele dag in dezelfde positie. Behalve dan de work out die ik net heb gedaan. Ik wil binnenkort gaan skeeleren en als ik dan conditie heb wil ik ook weer gaan hardlopen. Wat voor mij dus veel wordt, zou voor een ander normaal of weinig zijn.

Mijn ultieme goal is 6 kilo er af maar ik heb geen deadline, want als ik een deadline trek dan stop ik met gezond zijn op het moment dat ik m'n doel heb behaald. Dit wordt een levensstijl!

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:13

Ik ga me ook maar eens melden :D
Ik hoef niet af te vallen maar wil wat meer op mijn voeding letten en een iets strakker lichaam. Ik momenteel op dag 4 van de 30-day thigh en ab challenge, ik doe ze tegelijk haha.

Emmaa_, ik kan/mag ook niet sporten, maar 1 april gaan we eindelijk een revalidatie plan op starten, hopelijk ben ik tegen die tijd weer goed en mag ik het sporten weer gaan opbouwen, maar voor nu inderdaad even vooral de voeding. :)

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:13

O ja, ik ga denk ik ook weer skeeleren als het weer wat mooier word!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:14

Ik mag helaas al drie jaar maar op een heel laag pitje sporten, merk het gelijk als ik de sportschool in duik. Probeer het elke keer wel weer op te bouwen maar behalve wat squatten en buikspieroefeningen kom ik niet zo ver :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:16

Wendybrian schreef:

Jij kan banaan ei pannenkoekjes maken met eieren van je eigen kippen, dat is leuk!

spottedponie

Ik zou ook wel willen hardlopen, maar ik woon nogal achteraf en ik kom hier in het donker niet graag buiten... Gelukkig worden de dagen weer langer, kan ik het misschien toch weer oppakken...

Wendybrian

Ik haaaat sqauts!

Taifoen

Emmaa_ schreef:
Ik mag helaas al drie jaar maar op een heel laag pitje sporten, merk het gelijk als ik de sportschool in duik. Probeer het elke keer wel weer op te bouwen maar behalve wat squatten en buikspieroefeningen kom ik niet zo ver :n

Vervelend, waarom kan je niet sporten als ik vragen mag?

Anoniem

Emmaa_ schreef:

Gezond eten zorgt voor verminderen van vet, sporten zorgt voor aanmaak van spieren. Zelfs die squats en buikspieroefeningen kunnen verschil maken!

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:17

Danique schreef:
Wendybrian schreef:

Jij kan banaan ei pannenkoekjes maken met eieren van je eigen kippen, dat is leuk!

Ik heb geen kipjes meer, die zijn dood :=

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:17

Wendybrian schreef:
Danique schreef:

Ik heb geen kipjes meer, die zijn dood :=

Gelukkig kan je ook gewoon eieren kopen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:18

TanjaxBas schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik heb drie jaar geleden mijn rug gebroken door een lelijke val van een paard, en heb nog steeds twee scheve wervels. Meestal kan ik er goed mee leven maar als ik te intensief ga sporten (zoals in september gebeurd is) gaat de hele boel weer schuiven waardoor er zenuwbanen in de knel komen te zitten. Heb in september last gehad van verlammingsverschijnselen in mijn rechterbeen en dat was echt heel naar :=

Anoniem

Re: De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:19

Oh woeps :=

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:20

spottedponie schreef:
Ik zou ook wel willen hardlopen, maar ik woon nogal achteraf en ik kom hier in het donker niet graag buiten... Gelukkig worden de dagen weer langer, kan ik het misschien toch weer oppakken...

Ik heb hier met name zoiets van ja waar moet ik heen?
Ik woon wel aan de rand van het dorp maar als ik echt een route wil uitstippelen zijn het gelijk zulke lange routes.. en om nou te lopen en halverwege om te draaien en dezelfde route weer terug te lopen.. :n
Door het dorp lopen vind ik al helemaal niks trouwens

he balen emma, snap dat je dan niet te veel wil bewegen

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:21

Misschien een tip voor de hardlopers, het is echt zoveel leuk als je je tijden bijhoud!
Het werkt voor mij veel motiverender!

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:22

Ja ik wil meedoen! *\o/*

Ben inmiddels ook twee weken fanatiek aan het sporten, al wrl langer aan het dieeten. Ik merk het al erg aan mijn lichaam dat ik weer sport. Ik sta overigens niet zo veel op de weegschaal maar kijk vooral in de spiegel.

Nu maar s me workout gaan doen!!

Anoniem

Danique schreef:
Oh woeps :=

Haha ja fijn is anders :') Heb het ondertussen wel onder controle hoor, maar moet helaas voorzichtig zijn met m'n lichaam, hoe poedersuiker ik dat ook vind

DjobliLover

Ik meld me ook :) !

Ben ondertussen al een weekje bezig. Ik wil absoluut minder vet eten én minder chocola.
Ook probeer ik inderdaad veel water/thee te drinken.
Ik wil gewoon in de zomer zonder schaamte in een bikini lopen ..

Dit topic houd ik in elk geval in de gaten ;) !

Barbabientje

Haha dat klopt :j
Ik was maandag lopen, zat midden in een hagelbui, maar toch een mooie tijd neergezet :j Nu weer wat meer gaan opbouwen!

Wil nu 2x id week naar de sportschool en 3x hardlopen! Daarnaast nog school, werken en vriendje dus dat wordt heeeeel druk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:23

LaraxxxEmma, ik heb precies het zelfde. Daarom wil ik gaan skeeleren; dat houd ik langer vol dan lopen!

Tijden bijhouden deed ik ook; ik gebruikte de asics app!

Wendybrian

Zo he, dat is behoorlijk fanatiek Barbabientje!

Taifoen

Emmaa_ schreef:
TanjaxBas schreef:

Ik heb drie jaar geleden mijn rug gebroken door een lelijke val van een paard, en heb nog steeds twee scheve wervels. Meestal kan ik er goed mee leven maar als ik te intensief ga sporten (zoals in september gebeurd is) gaat de hele boel weer schuiven waardoor er zenuwbanen in de knel komen te zitten. Heb in september last gehad van verlammingsverschijnselen in mijn rechterbeen en dat was echt heel naar :=

Ai dat is inderdaag erg poedersuiker :(:) Kun je het niet onder begeleiding opbouwen, of gaat dat niet?