Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijkjuh schreef:Emmaa_ schreef:Ik bak altijd 's avonds banaan-ei pannenkoekjes en neem die dan mee naar school, samen met een eiwitshakeVult perfect!
Dat is zó lekker! Zelf doe ik er ook altijd nog een beetje havermout en kaneel doorheen, dat vult voor mij net wat beter. Maar dan eet ik het als ontbijt 's ochtends.
Emmaa_ schreef:Zijn er hier overigens meer meiden die het vooral op hun voeding willen gooien en minder op het sporten? Door lichamelijke beperkingen kan ik minder sporten dan ik zou willen, maar al te meer op mijn voeding lettenWil wel weer gaan squatten thuis!
Emmaa_ schreef:Ik mag helaas al drie jaar maar op een heel laag pitje sporten, merk het gelijk als ik de sportschool in duik. Probeer het elke keer wel weer op te bouwen maar behalve wat squatten en buikspieroefeningen kom ik niet zo ver
TanjaxBas schreef:Emmaa_ schreef:Ik mag helaas al drie jaar maar op een heel laag pitje sporten, merk het gelijk als ik de sportschool in duik. Probeer het elke keer wel weer op te bouwen maar behalve wat squatten en buikspieroefeningen kom ik niet zo ver
Vervelend, waarom kan je niet sporten als ik vragen mag?
spottedponie schreef:Ik zou ook wel willen hardlopen, maar ik woon nogal achteraf en ik kom hier in het donker niet graag buiten... Gelukkig worden de dagen weer langer, kan ik het misschien toch weer oppakken...
Emmaa_ schreef:TanjaxBas schreef:
Vervelend, waarom kan je niet sporten als ik vragen mag?
Ik heb drie jaar geleden mijn rug gebroken door een lelijke val van een paard, en heb nog steeds twee scheve wervels. Meestal kan ik er goed mee leven maar als ik te intensief ga sporten (zoals in september gebeurd is) gaat de hele boel weer schuiven waardoor er zenuwbanen in de knel komen te zitten. Heb in september last gehad van verlammingsverschijnselen in mijn rechterbeen en dat was echt heel naar