Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toothless schreef:nuvel schreef:3 keer per dag een gezonde maaltijd en daar tussen in steeds een kleinigheidje als in fruit, rijstewafel etc..
Zou nog meer kunnen sporten maar daar heb ik de energie niet voor.
Mocht je geen complicaties hebben ligt dit toch echt naar jezelf. Ik heb ook weleens geen zin maar ik sleep me wel naar de sportschool omdat ik mijn doel wil behalen.

M_aaike schreef:Naar aanleiding van dit topic heb ik ook eens myfitnesspal gedownload. Ik wil graag de laatste 5 kilo kwijt. Ben 1.62 en 55 kilo. Als ik myfitnesspal moet geloven mag ik dan maar 1050 kcal per dag?! Dat is toch echt super weinig?

Flowery schreef:Ik ben zelf afgelopen maanden 4 kg kwijtgeraakt door iedere dag minstens een half uur te wandelen of fietsen (sportschool trekt mij totaal niet).
Daarnaast heb ik enkele weken bijgehouden wat ik at, en daar schrok ik erg van. Dus ik eet nu fruit als tussendoortjes en geen junk food meer
Ik denk dat dat een goed begin is, succes!!
M_aaike schreef:Naar aanleiding van dit topic heb ik ook eens myfitnesspal gedownload. Ik wil graag de laatste 5 kilo kwijt. Ben 1.62 en 55 kilo. Als ik myfitnesspal moet geloven mag ik dan maar 1050 kcal per dag?! Dat is toch echt super weinig?
bigone schreef:Van sporten val je niet af, je word er wel gezonder van. Elk pondje gaat door het mondje dus daar zit de oplossing. Schrijf eens op wat je op een dag eet en kijk waar je valkuil zit.
Drunksheep schreef:M_aaike schreef:Naar aanleiding van dit topic heb ik ook eens myfitnesspal gedownload. Ik wil graag de laatste 5 kilo kwijt. Ben 1.62 en 55 kilo. Als ik myfitnesspal moet geloven mag ik dan maar 1050 kcal per dag?! Dat is toch echt super weinig?
Ligt eraan hoeveel je wilt afvallen per week natuurlijk. Als jouw BMR laag is én je wilt heel veel per week afvallen dan gaan je calorietjes flink omlaag
Had de instelling staan op 5 kg per week afvallen.
Nu heb ik de instelling veranderd naar 0,5 kg per week en mag nu 1240 kcal eten, vind ik nog steeds erg weinig. M_aaike schreef:Klopt.Had de instelling staan op 5 kg per week afvallen.
Nu heb ik de instelling veranderd naar 0,5 kg per week en mag nu 1240 kcal eten, vind ik nog steeds erg weinig.
Rekent myfitnesspal ook automatisch uit dat je meer kcal mag hebben wanneer je gesport hebt?
.
WinSel schreef:Flowery schreef:Ik ben zelf afgelopen maanden 4 kg kwijtgeraakt door iedere dag minstens een half uur te wandelen of fietsen (sportschool trekt mij totaal niet).
Daarnaast heb ik enkele weken bijgehouden wat ik at, en daar schrok ik erg van. Dus ik eet nu fruit als tussendoortjes en geen junk food meer
Ik denk dat dat een goed begin is, succes!!
Absoluut een goed idee ! En dan gewoon stevig door lopen ?
Maar ik begon met een blokje om, conditie was 0