Op zoek naar een nieuwe sport/hobby, maar geen inspiratie!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:33

Ik zal persoonlijk liever gaan survivallen als boodcamp..
Survival kan je meer doelen stellen(runs) en boodcamp is minder afwisselend.
Ik survival zelf ook dus ben bevooroordeeld haha

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:48

Misschien eens googlen op Krav Maga? Ik vind het een ontzettende leuke en leerzame 'sport' voor zover het een sport is. Het is meer een zelfverdedigingssysteem maar je traint wel al je spieren.
Bij ons in de buurt hebben ze iedere dag een uur les en je mag komen wanneer je zelf wilt. Bij mij komen 2 dagen vaak het beste uit maar soms ook maar 1 dag en dan is het ook prima. Na de les voel ik me altijd super voldaan en ik merk dat mijn conditie echt verbeterd. Daarnaast leer je ook zoveel wat je van te voren niet eens kon bedenken en wat altijd van pas kan komen. Het is wel super motiverend om te gaan want je vormt met elkaar echt een groep. Iedereen is enthousiast en begaan met elkaar, dat motiveert mij enorm om er toch voor te zorgen 2x per week te gaan ookal heb ik soms echt geen zin. Wanneer ik dan terug kom ben ik toch blij dat ik gegaan ben, gewoon even een uurtje mijn hoofd leegmaken en hard werken. Je kunt thuis je technieken ook oefenen als je dat zou willen.
Wellicht past het ook wel bij jou!

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:06

Maeve schreef:
LdJ, op mijn leeftijd nog?? Daar moet je toch heel jong mee beginnen? Het zou overigens wel heel goed voor mij zijn, ik heb een behoorlijk slechte balans en ben echt een stijve hark (1.90 lang). Lijkt me wel leuk eigenlijk! Ga ik me even in verdiepen.

Waarom niet? Ik doe het nu iets meer als een jaar. Ik heb wel toen ik jong was rytmische gymnastiek gedaan, maar die elasticiteit ben ik ook kwijt hoor :+ Meestal zijn er bij balletscholen ook wel groepen met 'volwassenen' of recreatieve mensen. Ik vind het in ieder geval ook leuk. Even wat anders :)

liliekska

Re: Op zoek naar een nieuwe sport/hobby, maar geen inspiratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:07

Voltige? heel goed te combineren en word je sterk en lenig van!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 19:03

Crossfit :j

Bonnyyyyyy

Re: Op zoek naar een nieuwe sport/hobby, maar geen inspiratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:18

En ts al wat gevonden?