Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morganlefay schreef:O ja, je paard heeft voorlopig vakantie.
Mijn lesgever zal er om de 2 weken mee rijden denk ik (misschien deze zomer een maandje rust maar zeker niet de volle revalidatie).
Sonja schreef:Heb je een roundpenn tot je beschikking Aco? Met grondwerken kun je al supersnel weer beginnen dan, en dan hou je 'r wel lekker in de spiertjes.
Longeren kan ze ook niet. Maar vriendin zal het haar aanleren want dan kan ik haar ook longeren en dan ben ik inderdaad ook bezig met haar...

Eerlijk: ze zegt dat ze soms nog wel pijn voelt, vooral van het plaatje zelf heeft ze last. Ze rijdt vooral met vrij losse teugel en dan is het prima te doen.
En tot die tijd gewoon rustig op de grond met je paardje knuffelen. kevinsky schreef:zo!! Wat ben ik dan goed van mijn val afgekomen vorig jaar.. Bij mij ging het precies zoals bij jou, alleen ik vloog dwars door een paal vanuit een volle rengalop. Hij had alleen mijn rug licht gekneusd.. thank god voor mijn val trainingen tijdens mijn turn trainingen.
Zit nu alleen al 2 maanden thuis met de ziekte van pfeiffer.. En mag van de dokters niet rijden, doordat mijn lever en mild vergroot zijn. En kan tot een jaar duren.. En tot die tijd mag ik niet op het paard. Ik ben ook gewoon zo zwak als het maar kan, maar mijn hoofd wil niks liever dan weer te kunnen rijden. Ik weet hoe irritant het is!
Sterkte!! Het komt vast allemaal wel goedEn tot die tijd gewoon rustig op de grond met je paardje knuffelen.

Gaat helemaal goedkomen met jou!
ben geen mens met een beperking hé
(of dit wil ik nog niet aanvaarden) maar je hebt wel gelijk!!
renateeee_ schreef:Pff jeetje, sterkte!
Je breuk lijkt precies op de mijne toentertijd. Na ongeveer een half jaar is de plaat eruit gehaald omdat ik er last van kreeg. M'n arm kan ik bijna helemaal strekken al is het wel gevoelig.
Een goede fysio is mijn advies bijzet herstellen!
Meer van de positieve kant, zelfs als er misschien iets van restschade is, zegt dat niet dat je je droom op hoeft te geven!
of juist slecht nieuws
dan zoek ik weer me steun bij bokt Aco schreef:En voelen jullie die plaat dus echt constant zitten of niet? En kunnen jullie je arm nog volledig strekken enzo? Dokter zei dat dit een twijfel geval zal zijn bij mij. Misschien morgen meer uitleg, dan moet ik naar de dokter.