Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
san4nie schreef:Ik heb er geen probleem mee, die van mij zitten heerlijk. Maar je hebt toch zelf ook wel door dat als het zo zit als bij haar voorbeelden, het niet helemaal goed zit? Bij die die zij passend vindt, heeft ze nog best wat over de band heen hangen achter haar armen. Zo strak vind ik echt niet fijn..
friendly schreef:Ik vind het vooral vervelend dat de bh's die ik aantrek als potentieel kandidaatje om mee naar huis te gaan, dat de cups ervan niet voldoende borst bedekken. Mijn tepel komt er dan nog net niet uitrennen en soms dus wel. En vind het toch wel een prettig idee om me niet druk te hoeven maken of mijn tepel zichtbaar is of niet. Als ik het even ga vergelijken met bikini's bijvoorbeeld waarbij je dus niks eroverheen aan hebt. Daar heb ik hetzelfde probleem mee en moet ik ook nog aanschaffen.
Sheran schreef:Ah. Nee. Daar kun je niks mee... Ik denk dat de meesten dan vermoeden dat je wel in kindertopjes kan. Maar dat blijft ook niet leuk natuurlijk.
friendly schreef:Ik vind het vooral vervelend dat de bh's die ik aantrek als potentieel kandidaatje om mee naar huis te gaan, dat de cups ervan niet voldoende borst bedekken. Mijn tepel komt er dan nog net niet uitrennen en soms dus wel. En vind het toch wel een prettig idee om me niet druk te hoeven maken of mijn tepel zichtbaar is of niet. Als ik het even ga vergelijken met bikini's bijvoorbeeld waarbij je dus niks eroverheen aan hebt. Daar heb ik hetzelfde probleem mee en moet ik ook nog aanschaffen.
Zwerte schreef:Wat een handige linkjes! Ga ze later nog eens rustig doornemen.
Ik heb geluk gehad dat ik al op jonge leeftijd in een speciaalzaak terecht kwam, aangezien andere zaken mijn maat gewoon niet hadden (op mn 14e zat ik al op 75F en 15 jaar geleden had je dat bijna nergens). Daar hadden ze er echt verstand van en dus correct gemeten. Vooral de strakkere band heb ik toen al geleerd. Logischerwijs kom ik met dit filmpje ook uit op de maat die ik dacht te hebben, of eigenlijk draag ik liever nog een maatje strakker.
Ooit voor de vergelijking laten meten bij livera en hunkemoller... beide zaken wilden me in een grotere omvang en kleinere cup hebben. Toen droeg ik altijd 75, losjes opgemeten was mn omvang toen 84. Volgens die zaken moest ik dus echt een 85 of zelfs een 90 aan. Ooit 1 keer een 80 geprobeerd en na een paar weken was de bh echt veel te los geworden. Dat advies luister ik dus nooit meer naar! Ik hou me aan wat ik geleerd heb: bij het passen moet het eigenlijk net wat te strak zitten op het meest losse gaatje. En dat net te strak is ook gebaseerd op dat ik nogal gevoelig ben, dus snel iets strak vind zitten.
Deijs schreef:Nee precies ik ben 20 dus dat vind ik écht geen succes.
@degene die Freya zei; die begint pas bij 65Balleen grotere cupmaten hebben 60
Qua cup past 70A wel en 65A maar dan zit de band toch nét niet zo goed.
Milord schreef:Als je een 75E hebt dan zou je dus naar kleinere omvang grotere cup moeten zoeken? Ja en denk je dat je dat kan vinden hier in NL? Zonder meteen meer dan 150 euro kwijt te zijn omdat het op maat gemaakt moet worden? Want de redenatie zou uitkomen op een 55G. Veel succes met je zoektocht...
M.a.w. ik snap best dat er teveel vrouwen in te kleine cups/bh's rondlopen. Simpelweg omdat het aanbod bh's er niet is.
Zwerte schreef:Wat een handige linkjes! Ga ze later nog eens rustig doornemen.
Ik heb geluk gehad dat ik al op jonge leeftijd in een speciaalzaak terecht kwam, aangezien andere zaken mijn maat gewoon niet hadden (op mn 14e zat ik al op 75F en 15 jaar geleden had je dat bijna nergens). Daar hadden ze er echt verstand van en dus correct gemeten. Vooral de strakkere band heb ik toen al geleerd. Logischerwijs kom ik met dit filmpje ook uit op de maat die ik dacht te hebben, of eigenlijk draag ik liever nog een maatje strakker.