Workout zonder af te vallen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 11:20

Bedankt voor alle hulp en advies! Waardeer het echt enorm. :D Ik heb het nagevraagd aan mijn ouders en een diëtiste wordt inderdaad niet vergoed. Ik doe ook al mindfulness wat niet wordt vergoed en aardig wat eurootjes kost dus vandaar dat een diëtiste niet gaat lukken..

Dat met die kan drinken voor je neus ga ik eens uitproberen, dat is een handige tip! Ik ga ook even meelezen in dat fitness topic. :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:36

Ik ben zelf dietist dus ik weet 100% zeker dat het wel vergoed wordt uit je basispakket (wel eigen risico dus)

Misschien ben je in 2012 geweest? Toen is de diëtist 1 jaar uit de verzekering geweest.

joyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:13

secricible schreef:
Ik ben zelf dietist dus ik weet 100% zeker dat het wel vergoed wordt uit je basispakket (wel eigen risico dus)

Misschien ben je in 2012 geweest? Toen is de diëtist 1 jaar uit de verzekering geweest.

Het is wel een tijdje geleden, maar niet zolang. Volgens mij 2013. Echt raar dat het bij mij niet is vergoed toen. Ik ben zelfs aanvullend verzekerd! :?

Nog een paar kleine tips voor Ts, die ik toen van de diëtiste kreeg. Smeer extra veel boter op je boterham. Gebruik volle producten, dus bijvoorbeeld volle melk enz. In Chocomel zitten ook veel calorieën. Als je boterham eet, doe hem dan niet dubbel maar snij hem door vieren, zo kan er meer beleg op. En lekker veel dingen proberen te eten met eiwitten en koolhydraten.

Summerfly

Re: Workout zonder af te vallen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 12:56

Boter lust ik helaas niet, maar let inderdaad al heel erg op volle producten etc. Krijg ook chocomel mee naar school en probeer nu ook te letten op eiwitten. Bedankt voor de tips! :)

Sheran

Re: Workout zonder af te vallen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:31

Bij mij werd het enkel na verwijzing vergoed...