Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SindyKaya schreef:Supervixen schreef:Mijn vader heeft al jaren zo'n piep. Hij kan niet slapen zonder muziek aan. Hij slaapt altijd met dopjes in zijn oren. Hij heeft een cd waarop je alle geluiden kunt horen die mensen constant horen. Sommige mensen horen ook scheepstoeters of treinen, echt ongelooflijk. Op de cd heeft hij ons zijn piep laten horen en ook hoe hard hij hem hoort. Dat is wel even confronterend, ik schrok er van. Bij hem is hij gemeten op 60 db. Dat is op gesprekssterkte.
Wow 60db!ik heb echts 5db
Ufurio4e schreef:TS zie net in je topic dat je pas 15 bent. Hoe kom je dan nu al aan gehoorbeschadiging? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je al wekelijks naar feestjes gaat en discotheken. Ik heb al jaren een flinke ruis in mijn oor maar ik heb in de horeca gewerkt en heg is behoorlijk iritant. Voorkom dat het erger word!
Romy001996 schreef:Voor zover ik weet heb ik zelf geen gehoorbeschadiging, maar ik overweeg nu wel om bescherming op maat te laten maken.
Ufurio4e schreef:TS zie net in je topic dat je pas 15 bent. Hoe kom je dan nu al aan gehoorbeschadiging? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je al wekelijks naar feestjes gaat en discotheken. Ik heb al jaren een flinke ruis in mijn oor maar ik heb in de horeca gewerkt en heg is behoorlijk iritant. Voorkom dat het erger word!