Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Ik heb eens gelezen dat mannen ook gewoon echt zieker zijn dan ons.
bedoeld en soms is een beetje betutteld worden wel ERG luxe 

haahha herkenbaar!

Kan daar zo slecht tegen haha.
. Hij zucht en steunt als ik eens iets vraag te komen brengen als ik koorts heb...maar andersom verwacht hij soort privebutler als hij ziek ligt
Ik breng 'm dan rustig z'n drank/eten naar boven. Hij apprecieerd dat ik dat doe, ik vind dat als hij zich slecht voelt, hij dat mag uiten. Andersom, als ik me niet lekker voel, zeg ik gewoon "ik voel me niet lekker" en verder klaag ik niet maar hij kent me, van het moment dat ik toe geef dat ik me niet goed voel weet ie dat ik me ook echt niet goed voel en word ik naar de zetel gedirigeerd en pakt hij het eten maken enz over en krijg ik een tasje thee boven enz. 
palousa_boy schreef:Ik ben pas ziek als ik niets meer kan en daar valt een griepjes niet onder.
Bij hele erge hoofdpijn (migraine) kan ik idd niet zo veel, maar dat is bij vrouwen precies het zelfde..
(of alzheimer komt aankloppen
)
dan is het wel fijn als ik nog een beetje kan nadenken en niet alles overnieuw kan doen als het weer over is.
niet zo fijn maar kan ze moeilijk niet doen. Warboel schreef:Ugh migraine is zó naar. Ik heb meestal een keer of 5 per jaar een aanval, niet zo vaak dus. Heb wel medicijnen ervoor, soms komt het op school opzetten en dan wil ik wel graag naar huis kunnen reizen.. Heb er ook medicijnen naast tegen de misselijkheid. Kan dan niet meer recht uit m'n ogen kijken.
Mijn vriend zegt als 'ie hoofdpijn ook wel eens dat hij denkt dat 'ie migraine heeft. Vervolgens neemt hij een paracetamol en een half uurtje later zit 'ie weer te gamen.
Ik denk niet dat dat migraine is, schat
geerke schreef:Warboel schreef:Ugh migraine is zó naar. Ik heb meestal een keer of 5 per jaar een aanval, niet zo vaak dus. Heb wel medicijnen ervoor, soms komt het op school opzetten en dan wil ik wel graag naar huis kunnen reizen.. Heb er ook medicijnen naast tegen de misselijkheid. Kan dan niet meer recht uit m'n ogen kijken.
Mijn vriend zegt als 'ie hoofdpijn ook wel eens dat hij denkt dat 'ie migraine heeft. Vervolgens neemt hij een paracetamol en een half uurtje later zit 'ie weer te gamen.
ach ja...mannen![]()
Migraine is herkenbaar aan iemand die met een hele zware hamer bij je slaap mept.Aan een kant.Hoe meer je beweegt of een trap oploopt hoe harder de mokerslag aankomt
die ik er bij een flinke aanval het liefst uit zou rukken
geerke schreef:Warboel schreef:Ugh migraine is zó naar. Ik heb meestal een keer of 5 per jaar een aanval, niet zo vaak dus. Heb wel medicijnen ervoor, soms komt het op school opzetten en dan wil ik wel graag naar huis kunnen reizen.. Heb er ook medicijnen naast tegen de misselijkheid. Kan dan niet meer recht uit m'n ogen kijken.
ach ja...mannen![]()
Migraine is herkenbaar aan iemand die met een hele zware hamer bij je slaap mept.Aan een kant.Hoe meer je beweegt of een trap oploopt hoe harder de mokerslag aankomt
Ayasha schreef:HC: Zou iets te maken hebben met oestrogeen wat vrouwen 'beschermd' tegen de symptomen.