deo challenge wat is dat voor iets idioots?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:30

LiannePuthzy schreef:
Enzo zecht volgensmij vaak genoeg dat kinderen niet hem na moeten doen kwa domme dingen (zoals dit) dat mensen dat na gaan doen kan hij ook niets aan doen

Voor de grap gewoon het goede voorbeeld geven? Zou ie ook kunnen doen. Of de filmpjes kwalitatief gewoon goed genoeg maken zodat ie niet van die stunts uit moet halen om kijkers te trekken.

desi92

Re: deo challenge wat is dat voor iets idioots?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 01:14

Dit is toch niks nieuws? Dit heb ik maanden geleden al voorbij horen komen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 07:57

Dat ligt niet aan die Enzo Knol maar aan die domme kinderen die het na gaan doen. Terwijl nog gezegd wordt: Don't try this at home.

Of zoals mijn oma vroeger zei: Als je vriendinnetje in de sloot springt dan spring jij er toch ook niet in?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 08:07

liekec schreef:
DaisyDarling schreef:
Enzo knol doet dit in een van zijn vlogs, kids doen dit na

Ga je met je grote youtubekanaal ^). Noem me oppervlakkig, maar dan heb je je vlogje niet echt goed doordacht..

Ik ben geen YouTube freak maar dit is een onrechtvaardige uitspraak. Hij waarschuwt ze notabene zelfs, dan moeten die kinderen maar niet zo dom zijn om het na te doen.

Maar kom op. Je kunt op youtube zien wat voor kijkers je hebt. Je bent een hedendaagse jeugdheld, die kids bewonderen je. Je wéét dat er kids zijn die dit na gaan doen. Wat er met je huid gebeurd is natuurlijk een super stoer experiment! :Y) Ik zeg niet dat het zijn schuld is, maar dit kon je gewoon aan zien komen. Waarom je dit als volwassene moet doen omdat het stoer is ontgaat mij ook compleet.

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 08:16

Snap niet waarom het Enzo zijn schuld is. Ik volg hem al vanaf het begin en telkens als hij iets gevaarlijks of ontzettends dom doet waarschuwt hij dat je het echt NIET thuis na moet gaan doen. Tja dan zijn het de kinderen die het initiatief nemen.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 08:31

DaisyDarling schreef:
liekec schreef:

Ik ben geen YouTube freak maar dit is een onrechtvaardige uitspraak. Hij waarschuwt ze notabene zelfs, dan moeten die kinderen maar niet zo dom zijn om het na te doen.

Maar kom op. Je kunt op youtube zien wat voor kijkers je hebt. Je bent een hedendaagse jeugdheld, die kids bewonderen je. Je wéét dat er kids zijn die dit na gaan doen. Wat er met je huid gebeurd is natuurlijk een super stoer experiment! :Y) Ik zeg niet dat het zijn schuld is, maar dit kon je gewoon aan zien komen. Waarom je dit als volwassene moet doen omdat het stoer is ontgaat mij ook compleet.

Maar dan kan je niks meer op internet of TV laten zien. Want "Misschien doen ze het wel na ondanks de waarschuwing".

Niet dat ik het slim vind, behoorlijk dom zelfs. :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 09:19

Ik denk dat er zat kids zijn die idd denken dat dit erg stoer is.
En iets wat wordt afgeraden om te doen, is voor sommige nog interessanter om eens uit te proberen.

Ik kan er met mijn pet niet bij waarom iemand dit überhaupt uit wil proberen.
had er ook nog nooit van gehoord.

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 09:22

Dingen zoals de ALS-Ice Bucket challenge, waarbij het doel was iets te doneren voor ALS, kan ik nog inkomen, maar dit is volslagen ridicuul.
Ik kan er soms met m'n verstand niet bij hoor... jeetje..

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 09:30

Kinderen proberen graag uit omdat het kinderen zijn. Ze zoeken grenzen op om er van te leren. Natuurlijk zijn in deze tijden met YouTube helden de proporties soms wat anders, al kan je versteld staan om wat wij met vriendjes vroeger allemaal hebben uitgevreten. := Dat was ook niet allemaal onschuldig! :o

Kortom: idioot? Jazeker! Maar helaas volkomen normaal. Gelukkig zitten er altijd ook genoeg met gezond verstand tussen, die leren van de fouten van anderen. En daarmee zijn we dus weer bij de natuurlijke selectie. :D

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:32

Imagination schreef:
Snap niet waarom het Enzo zijn schuld is. Ik volg hem al vanaf het begin en telkens als hij iets gevaarlijks of ontzettends dom doet waarschuwt hij dat je het echt NIET thuis na moet gaan doen. Tja dan zijn het de kinderen die het initiatief nemen.

"Don't try this at home" is voor kinderen vaak een rode vlag. Als hij zegt dat het gevaarlijk is is het natuurlijk extra stoer om het een keer te proberen.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:36

Dan zit er toch echt ergens een draadje los hoor, als je dit doet :')

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:38

Finliox schreef:
Imagination schreef:

"Don't try this at home" is voor kinderen vaak een rode vlag. Als hij zegt dat het gevaarlijk is is het natuurlijk extra stoer om het een keer te proberen.

Hadden die ouders hun kinderen maar meer verstand aan moeten praten.

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:39

Heeft mn zusje gedaan, idioot kind soms :=.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:39

Het doet al zeer als je het te dicht op je oksel spuit := en dat is slechts 1 sec :+

Stelletje gekken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:04

Vanmorgen toevallig twee van mijn leerlingen (groep 5 nota bene!) betrapt terwijl ze dit deden in de kleedkamer. Ik heb de spuitbus regelrecht in de prullenbak geknikkerd. Ik was allang blij dat de jongen er geen plek aan overhield, anders kan ik gaan uitleggen aan mams waar die plek vandaan komt.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:06

Mijn broertje heeft dit ook gedaan, de dombo :=

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:08

Ach laat ze mooi lekker veel deo spuiten ik heb er geen last. :D

Wat een achterlijk volk wie dat doen.

Kunnen ze zeggen komt door die filmpjes, ben ik het niet mee eens iedereen kan zich bedenken dat dit gewoon weg super dom is.

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:13

Finliox schreef:
Imagination schreef:

Dus jackass en van die gestoorde video's mogen ook niet openbaar getoond worden?
Helaas komen zo'n dingen toch echt te vaak naar mijn mening op TV :+

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:15

Bizar weer, ik voorzie regel nr 37 op school: enkel nog deorollers, spuitbussen verboden...

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:16

Oh maar dit is echt niks nieuws hoor.. :+ Bij mij op school deden ze het 6 jaar geleden met astma- inhalers. :P Een van die jongens heeft daar 6 mooie littekens aan over gehouden op 1 arm.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:19

Wij deden vroeger op de middelbare school aan muntjes tegen te knokkels schieten :+ Dan ging je om en om totdat de ander bloedde of ermee stopte :P Ook belachelijk eigenlijk maar destijds hartstikke leuk!

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:19

Oliiviia schreef:
Finliox schreef:

Dus jackass en van die gestoorde video's mogen ook niet openbaar getoond worden?
Helaas komen zo'n dingen toch echt te vaak naar mijn mening op TV :+

Even vergeten te melden, Ik vind het ontzettend idioot hoor dat kinderen dit gaan nadoen. Ik wilde alleen maar een gedachte delen :D

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:21

anoukyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:22

Hahaha ik heb het ooit gedaan, omdat ik niet geloofde dat je er een brandwond van zou krijgen :p voorloper van deze trent haha

Als je goed kijkt zie je er nog steeds een litteken van: geen aanrader dus!

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:30

welk filmpje is dat? k ben nu wel benieuwd