Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
drawerlover schreef:Ik heb een paar sites opgezocht over de symptomen van Pfeiffer. Deze komen op vrijwel alle sites die ik heb bekeken voor
Keelpijn (het hoeft niet maar meestal wel)
Vermoeidheid (merk je het beste vaak)
Opgezette en pijnlijke klieren voor en achter in je hals (kan ook wel eens ergens anders)
Gevoelige lever
Geel zien (weet niet wat het inhoud) en dubbel zien
Hoofdpijn
Misselijkheid
Transpireren
Hoesten
Dat zijn dus wat verschijnselen
Nu moet ik zeggen dat ik er ook wel wat van heb. De meest opvallende en de meest voorkomende zijn de bovenste 3
Vaak duurt het een paar weken maar het kan ook langer duren. En her is wel zo dat er mensen zijn die er nooit helemaal vannaf komen en je kunt het ook geen 2e keer krijgen
Laat me moeder toch niet doen
drawerlover schreef:Ja nee dat verschilt dus bij iedereen. Als je 4 keer Pfeiffer hebt gehad denk ik eerder dat het gwn 1x is geweest en die andere keren gewoon griep of ziek ofzo dat je dan Pfeiffer half terug krijgt want als je het eens hebt gehad en je hebt er echt last van gehad kom je er nooit meer helemaal vannaf en dus kun je als je ziek bent een soort van opnieuw Pfeiffer krijgen. Zoeits heb ik gelezen.
kimberly1995 schreef:drawerlover schreef:Ja nee dat verschilt dus bij iedereen. Als je 4 keer Pfeiffer hebt gehad denk ik eerder dat het gwn 1x is geweest en die andere keren gewoon griep of ziek ofzo dat je dan Pfeiffer half terug krijgt want als je het eens hebt gehad en je hebt er echt last van gehad kom je er nooit meer helemaal vannaf en dus kun je als je ziek bent een soort van opnieuw Pfeiffer krijgen. Zoeits heb ik gelezen.
Ja en dat is dus bullshit. Het griepvirus blijft ook niet in je zitten. Ik heb nooit griep en ik was ook niet gewoon ziek. Ik weet heel goed hoe dit voelt en ik weet ook welke klachten ik had.
MairiMacBran schreef:kimberly1995 schreef:
Ja en dat is dus bullshit. Het griepvirus blijft ook niet in je zitten. Ik heb nooit griep en ik was ook niet gewoon ziek. Ik weet heel goed hoe dit voelt en ik weet ook welke klachten ik had.
Het griepvirus niet nee, maar virussen als Pfeiffer(het Epstein Barr-virus), waterpokken en herpes blijven wel altijd sluimerend in je lijf achter en kunnen door bepaalde triggers weer actief worden. Geen bullshit dus.
kimberly1995 schreef:MairiMacBran schreef:
Het griepvirus niet nee, maar virussen als Pfeiffer(het Epstein Barr-virus), waterpokken en herpes blijven wel altijd sluimerend in je lijf achter en kunnen door bepaalde triggers weer actief worden. Geen bullshit dus.
Nou sorry, maar ik geloof dat niet zonder een goed onderzoek en het klinkt voor mij als ontzettende bullshit.

Maleficent schreef:kimberly1995 schreef:
Nou sorry, maar ik geloof dat niet zonder een goed onderzoek en het klinkt voor mij als ontzettende bullshit.
Wat jij bullshit noemt is gewoon wetenschappelijk bewezen en zo te vinden op internet
Maleficent schreef:Nouja als er een dozijn aan onderzoeken is met dezelfde uitkomst en er geen een is die het tegendeel kan bewijzen dan lijkt het met toch wel een kern van waarheid te bevatten
Je kan imo ook HIV dragen zonder het zelf door te hebben.