Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liselot schreef:Jeetje mina, wat wordt hier weer mega hard geoordeeld. TS heeft al meerdere malen aangegeven dat ze haar arts vertrouwt en dat de diagnose gesteld is en dat er een behandelplan is wat ze gaan volgen.
Ik kan me zo voorstellen dat als je kleine meisje ziek is en je de arts net niet helemaal goed begrepen hebt je antwoord zou willen op nog wat vragen. Gok maar zo dat je dan even niet de rust hebt om te wachten op de 18e tot je de arts weer spreekt
Als hier op bokt radiologen zitten (en waarom zou dat niet zo zijn, kunnen radiologen per definitie niet paardrijden?) kan ze daar een paar, voor zover ik begrijp, simpelere vragen neerleggen en zo is een moederhart weer iets gerustgesteld.
Er wordt hier op bokt zoveel neergezet, zo veel vragen gesteld over de meest uiteenlopende onderwerpen. Waarom is dit dan taboe?
czarina schreef:Science90 waar slaat die afbeelding op. Ik heb al lang aangegeven van hoe en wat.
we zitten maandelijks in het ziekenhuis op controle dus lijkt me uitgemaakte zaak van wat er op doet.
Boras schreef:Je weet niet of het antwoord waardevol of waardeloos zal zijn.
Van mij mag bokt hier een grens trekken. Het betreft een kind.
Boras schreef:En er zitten een hoop onbetrouwbare malloten op het internet die zich anders voordoen dan ze zijn.
Longfoto's laten beoordelen door wildvreemden gaat te ver. Helemaal die van een kind.
Boras schreef:Het is internet. Dat zou genoeg moeten zeggen.
czarina schreef:Misschien moet ik titel even aanpassen. Maar denk dat het verhaal duidelijk genoeg is in het topic zelf.
Boras als jij vind dat ik stom bezig ben en mijn dochter in gevaar breng, prima. Dan klik je rechtsboven en ga je verder naar een ander topic.
Ik hoef de naam niet te googlen, dat is een algemeen bekende ziekte.
Ik wil gewoon meer inzicht in een foto.
Als ik een rontgenfoto van mijn paard er op zou zetten zou niemand er over struikelen en iedereen ook reuze nieuwsgierig zijn.
Wat is er mis met extra kennis opdoen?
Ik adviseer je het kruisje.