Hou je ons op de hoogte? Zou ik leuk vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heel vreemd. Aan de ene kant spannend en afwachtend wat er gaat komen en aan de andere kant wil ik elke dag wel 
Sokje_6 schreef:Ik vind het heel interessant, maar begrijp het niet helemaal. Wat doet zo'n therapeut, wat moet je voelen?
Duplo schreef:Ik heb het nog even uitgesteld, zag de afstand qua rijden ff niet zitten
en heb het in mijn hoofd behoorlijk druk door verhuizing en werk etc dat ik er even vanaf zie
) pluisje88 schreef:Dat is jammer![]()
Ik ervaar het juist als ontspanning en het geeft mij veel rust, ook als ik heel druk ben![]()
Zoo de eerst rekening is binnen! die is wat minder ontspannend![]()
Hopen dat de zorgverzekering betaalt voor ik de rekening moet betalen. Daar gaat mn zakgeld (322 euro)
pluisje88 schreef:Sokje_6 schreef:Ik vind het heel interessant, maar begrijp het niet helemaal. Wat doet zo'n therapeut, wat moet je voelen?
Ik ben inmiddels even op weg en krijg er een beetje zicht op over het hoe en wat. Zoals ik het tot nu toe begrepen heb is als volgt;
In de huidige maatschappij wordt ons geleerd om rationeel te denken en te leven. we benaderen alles rationeel waardoor ons gevoel steeds verder van ons vervreemd raakt. Als je mensen hebt die op wat voorn manier beschadigd raken (zoals ik bijvoorbeeld) die hebben geleerd dat gevoel iets is wat niet veilig is. Je bouwt een muur om je heen en kruipt terug in je rationele rol. Waneer er dan iets door die muur heen komt, slaat dat in als een bom. Je wordt zo geraakt dat niet er eigenlijk niet mee om kunt gaan.
Wanneer je je gevoel weer terug kunt vinden en dit weet te verbinden aan jezelf en de wereld om je heen, kun je beter reageren op dingen die er gebeuren. Het maakt je veerkrachtiger. Je kunt meebewegen in plaats van dat je juist uit balans wordt gebracht..
correct me if i'm wrong dames....

af en toe nodig blijkbaar haha. Ga altijd met een goed gevoel weg. En geloof me, voordat ik dat heb, moet je wel weten waar je mee bezig bent