misschien kun je hun mailen voor advies? Ze hebben er meerdere. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misschien kun je hun mailen voor advies? Ze hebben er meerdere. Negerzoen schreef:Ik heb ook een lichte huid met een roze ondertoon en de perfecte foundationkleur voor mij is 'cameo' van Maybelline. De soort foundation maakt voor mij dan niet meer uit, als ik maar die kleur pakziet er heel natuurlijk uit en mn roze ondertoon is dan weg.
Liesjeloef schreef:cheybinky schreef:swatchen op je hand.....
Ik lees laatste tijd alleen maar dat je het 't beste op je kaaklijn kunt uitproberen?
Just a Question
Klopt, bij het testen op je hand kan het zomaar zijn dat je een hele andere huiskleur hebt. Ik heb namelijk een bleek gezicht, maar wel wat meer gekleurde handen. Bij je kaak(lijn) zit je in het gebied waar je het ook gaat smeren..
Tazzey schreef:Kijk eens naar de duurdere merken, die hebben vaak meer keuze in tinten. Ik kan nooit de juiste kleur vinden bij de drogist. Ik heb er nu een van Sisley en die is perfect. De Dior foundations zijn ook goed qua kleur voor mij.
En je ziet ze niet zitten, terwijl je goedkopere varianten 9 van de 10 keer wél ziet zitten 
Althans, zonder is mijn gezicht absoluut niet flawless RoodZonnetje schreef:[En je ziet ze niet zitten, terwijl je goedkopere varianten 9 van de 10 keer wél ziet zitten
Ik heb er ook een van Dior en ben zeer tevreden

ByCJS schreef:Bij die stay matte werd ik ook ontzettend roze, dus dat ligt echt aan die foundation (alhoewel er vast meiden zijn waarbij die perfect is), ik heb echt een gele ondertoon nodig. Ik gebruik nu mac studio sculpt in nc20, maar deze heeft een vrij lichte dekking (kun je opbouwen), maar brengt wel mooi aan. Maar ik heb qua drogisterij merken veel goeds gehoord over de L'Oréal true match foundation, misschien eens kijken of de goede kleur er tussen zit!
marloesxx schreef:Lolacabana schreef:Ik gebruik de foundation van de Etos. Ik meng de 1 en 2 door elkaar zodat ik de juiste tint voor mijn huid krijg
Edit: wat voor primer gebruik je?
Helaas is er in mijn woonplaats geen Etos :/
En ik gebruik geen primer.. volgens mij best dom bedenk ik me nu haha.
Maar ik weet niet precies welke primer goed is