angststoornis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Annika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:08

Je hebt een pb, ik vertel het liever niet hiero :') maar ik wil je wel iets zeggen :D

miesmermaid

Re: angststoornis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 21:04

Voor al de mensen die mij een pb hebben gestuurd heel heel erg bedankt voor jullie medeleven en steun ! Ik heb het zojuist vertelt aan mijn moeder en ze pakte het goed op. Ze vertelde dat ze al aan me zag dat het niet goed ging en ze gaat het overleggen met mijn vader. Ik ben erg opgelucht en hoop dat het vanaf nu alleen maar bergopwaarts gaat ! alsnog heel erg bedankt voor alle steun en medeleven!

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:17

Super TS!

_Annika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:17

No problemo :') _/-\o_ <3

Jasminaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:20

miesmermaid schreef:
Voor al de mensen die mij een pb hebben gestuurd heel heel erg bedankt voor jullie medeleven en steun ! Ik heb het zojuist vertelt aan mijn moeder en ze pakte het goed op. Ze vertelde dat ze al aan me zag dat het niet goed ging en ze gaat het overleggen met mijn vader. Ik ben erg opgelucht en hoop dat het vanaf nu alleen maar bergopwaarts gaat ! alsnog heel erg bedankt voor alle steun en medeleven!

Wat goed van je! Hopelijk zit je binnenkort weer lekker in je vel
als er iets is mag je altijd een pb sturen :)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:29

miesmermaid schreef:

Super! :(:)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:21

Goed van je :(:)

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 21:58

Wat goed van je TS!

Het is altijd een goed idee om het tenminste aan iemand te vertellen, kan altijd opluchten.
Ga hard werken aan jezelf, want je kan er inderdaad vreselijk ziek van worden. Ze hebben tegen mij gezegd dat ik nu met een burnout zit, wat komt door jaren mezelf uitputten met name door angst. Neem het serieus, ook al doen mensen nog zo achterlijk tegen je. Jij kent je lichaam het beste en het is aan jou de taak om aan te geven of het gaat of niet, kan misschien moeilijk worden, maar zeker met steun van je ouders moet dat helemaal goed komen :j

miesmermaid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 08:40

hoihoii lange tijd niet meer gepraat in dit topic alleen ik had nog een vraagje. Het gaat al beter met me en het uitpraten heeft heel heel heel veel geholpen ook heb ik iemand + mijn vriendinnen gevonden waar ik echt gelukkig van word dus daar kan ik dan mijn aandacht op vestigen. Alleen ik was dus op school toen ik opeens niet meer kon stoppen met trillen ! ik ging klappertanden en ik stond echt te schudden alsof ik op de noordpool was ! en mijn vriendinnen schrokken nog al ervan en ik zelf ook ! maar kan dit in verbinden staan met mijn angst ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 09:06

Angst kan rare dingen doen met je lijf.
Maar het kan ook nog door heel veel andere dingen komen.
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn voor nu en mocht het vaker gebeuren probeer dan te kijken onder welke omstandigheden.

Angst stoornissen hoeven overigens niet altijd een gebeurtenis als oorzaak te hebben.
Wel is het vaak een vicieuze cirkel van vermijding waardoor de angst alleen maar groter word.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 14:12

Het kan zeker door angst komen als zogenoemde angstaanval of paniekaanval.
Maar zoals Robijntjah ook zegt, het kan door heel veel dingen komen en angst uit zich in 100 verschillende vormen (dan al niet meer)