Froukje1993 schreef:Danique schreef:Is 75-B echt al groot?Dan heb ik vast gigantische boobies. Ik haal er liever meerdere bij de primark, die zitten dan 6 weken goed en dan koop ik weer nieuwe. Dat is beter dan een BH voor 80 euro die 12 weken goed zit, ik heb niet zo veel te besteden dat ik steeds weer een nieuwe BH kan halen.
12 weken met een bh van 80€? Dan doe je toch echt iets niet goed!
Bh's horen toch echt wel een half jaar tot een jaar mee te gaan als je ze gewoon normaal draagt en wast.
Ik gooi alles in de wasmachine, dat vinden ze vaak minder leuk maar ik ga echt niet al die BH's met een handwasje zitten doen, dus vandaar goedkopere BH's die ik iets vaker vervang! Werkt perfect op deze manier.
Dan heb ik vast gigantische boobies. Ik haal er liever meerdere bij de primark, die zitten dan 6 weken goed en dan koop ik weer nieuwe. Dat is beter dan een BH voor 80 euro die 12 weken goed zit, ik heb niet zo veel te besteden dat ik steeds weer een nieuwe BH kan halen.

Hoewel dat groter klinkt dan het eruit ziet vind ik. 

. Heb liever ook voorgevormde, maar dat is helemaal moeilijk. Vind het maar een drama om een goed passende bh te kopen. Met rijden ook altijd een sportbh om. Anders is het haast niet te doen...
, D ook gewoon gemiddeld, na de E cups word het zwaarder, alleen heeft het toch ook met omvang te maken!