Bedankt allemaal!
Marie 111 is inderdaad een drankje met een spuitje. Wij mochten het alleen wel mengen met een klein beetje drinken. Alleen hij drinkt en eet vrijwel niet, dus heb net alsnog onder dwang met een spuitje toegediend. Wat een drama, en wat zielig om mijn ventje zo te zien.
Wij moeten het bij het opstaan, 's middags en voor het slapen gaan geven.
Hij had vanmiddag op de bank wel even een goede slaap gedaan, we vonden dat wel vooruitgang, hij is natuurlijk helemaal gesloopt na 3 nachten amper slaap.
Eigenlijk de hele dag alleen maar bij ons gelegen op de bank. Verder wilde hij niets.
Rond etenstijd vanavond een kleine opleving van een kwartier. Dus waren wel positief.
Daarna was het eigenlijk weer helemaal pet pff.
Ik maak me zo'n zorgen om zijn ademhaling. Hij ademt zo zwaar/kortademig klinkt zo eng. Met zon eng piepje bij het uitademen. Dat hoort natuurlijk wel bij een longontsteking, maar het lijkt mij erger worden. Ook had hij net 39.4 ondanks zetpil van vanmiddag. Net voor we hem op bed legden weer opnieuw toegediend. Edit: na 15 minuten weer wakker.
Ik hoop zo dat hij even lekker kan slapen en opknapt, het duurt natuurlijk even voor de antibiotica aanslaat (dat spreek ik mezelf ook streng toe). En toch maak ik me zo zorgen over die ademhaling, omdat hij toch weer zieker lijkt te worden (maar dat is ook 'normaal' in de avond hoorde ik. Lekker twijfelkont ben ik hé, ZUCHT)
Ik denk dat ik de nacht gewoon even aankijk, en ander bel voor advies. Als hij morgen nog geen verbetering laat zien misschien toch maar even eigen HA. Maar ik duim natuurlijk dat hij wat op zal knappen.