Tramadol meenemen in vliegtuig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:25

_xManadisx_ schreef:
Zou ik de celecoxib wel mee mogen nemen denk je?

Dat moet opzich geen probleem zijn in originele verpakking en met etiket erop dat het op jou naam is voorgeschreven.

Snap wel dat je het risico niet neemt om Losse tablet mee te nemen. Vooral als je nog een tussenstop hebt. Wordt dus echt op je kiezen bijten helaas. Die 2 tabletten tegelijk mag wel qua dosering dus dat zou ik wel doen dan maar even misselijk.

En niets te danken hoor!

_xManadisx_

Re: Tramadol meenemen in vliegtuig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 20:29

Celecoxib mag ook niet :( ook verboden in dubai :( ik neem er dan wel 2 tegelijk! Hoop dat de pijn mee gaat vallen :(

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:40

_xManadisx_ schreef:
Celecoxib mag ook niet :( ook verboden in dubai :( ik neem er dan wel 2 tegelijk! Hoop dat de pijn mee gaat vallen :(

Ik kan op de sites waar ik nu bij kan er niets over vinden maar ja tramadol zou ook gewoon moeten mogen. Celecoxib valt echt nergens onder. Raar land dat Dubai wat betreft regels blijkt maar weer.
Snap wel dat je het risico helemaal niet gaat nemen hoor. Wordt van te voren even een grote coiktail innemen en de uren af tellen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:41

_xManadisx_ schreef:

Mag je er daar wel twee van?

Ik zou vlak voor het vliegtuig in gaan een Tramadol nemen en vervolgens om de 6 uur 2 paracetamol 500 en een ibuprofen.

Bel van te voren je huisarts in Nederland, leg het verhaal uit en bestel een recept Tramadol en laat dit door iemand mee nemen die je van het vliegveld komt halen.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:45

Kan je niet kijken of je het kan meenemen en vlak voor het landen kan inleveren bij de stewardessen? Dan zit je op Singapore niet met het probleem dat je een losse pil hebt.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 20:49

Ik kan mogelijk het doosje meenemen en die in singapore inleveren, zelfde met celecoxib, even navragen hier op het vliegveld. En ik bel morgenochtend de huisarts even :) goed idee!

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:50

Je kunt misschien de strip leegmaken op 1 pil na en die meenemen en vlak voor Dubai innemen?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:51

Ik zou inderdaad geen dubbele dosis tramadol innemen.
Daar is die pijnstiller iets te zwaar voor.

Jammer dat je nog zoveel pijn hebt, toch die echo laten maken als je terug bent!
Succes met je terugreis

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:57

Furrow schreef:
Ik zou inderdaad geen dubbele dosis tramadol innemen.
Daar is die pijnstiller iets te zwaar voor.

Jammer dat je nog zoveel pijn hebt, toch die echo laten maken als je terug bent!
Succes met je terugreis

Ze heeft tramadol ret 100 en weet hoe ze erop reageert dus een dubbele dosis innemen mag wel. (Er zijn ook tabletten van 200mg te krijgen)

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 21:00

_xManadisx_ schreef:
Ik kan mogelijk het doosje meenemen en die in singapore inleveren, zelfde met celecoxib, even navragen hier op het vliegveld. En ik bel morgenochtend de huisarts even :) goed idee!

Dat is inderdaad nog een optie Singapore zijn ze minder streng. Maar wat een gedoe zeg dan is Australië opeens toch wel heel ver weg om Weer terug te komen.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 21:02

Ja. Zeker! En met een 26 uur durende vlucht :')

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 21:15

_xManadisx_ schreef:
Ja. Zeker! En met een 26 uur durende vlucht :')

Normaal al vreselijk maar nu helemaal. Vraag om extra kussentjes zodat je schouder zo optimaal mogelijk kan ondersteunen.
En wat bij mij schouder nog wel even hielp was hotpacks dus misschien hebben ze die voor je? Je spieren zijn nu ondertussen ook zo aan het protesteren dat die vertroetelen waarschijnlijk al een klein beetje helpt.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 21:39

neem je alleen de tramadol? ik heb ze ook altijd maar ik slik er 1 van 50 mg met 1000 mg paracetamol dat werkt iig beter als alleen tramadol. Bij mij dan :j

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 21:52

Neem ze gewoon mee naar Singapore? Als Singapore niet lastig doet kun je ze wegdoen vlak voordat je land in Dubai in het vliegtuig.

Dan heb je dus nog.. +/- 12 uur vanaf Dubai tot 'thuis'?