Sanned schreef:Het klinkt een beetje alsof je overspannen bent TS. Juist als je dan even helemaal niets hoeft komt al die spanning er uit. Heel goed dat je straks therapie krijgt, en ik zou dit ook zeker aankaarten. Want dit moet je wel serieus nemen.
Verder zou ik proberen om, ook al heb je vrij, je dagen in te plannen. Desnoods maak je echt een planning van wat je allemaal gaat doen en hoe laat morgen. Lekker rustig aan bezig blijven. Niet teveel druk, maar ook niet de hele dag op de bank hangen, daar wordt het echt niet beter van.
Fijn dat je medicijnen hebt gekregen voor als het echt niet meer gaat. Hopelijk voel je je snel beter, sterkte!
Zou nog best kunnen. Ik heb net 7 weken project gehad, heel intensief en constant onder spanning gestaan. Kon ook niet aan iedereens verwachtingen voldoen, dus nog meer stress.
Ik probeer inderdaad wel mijn dagen vol te plannen. Gister zat helemaal vol, vandaag ook.
Volgende week ga ik een dagje weg.
Maar in mijn hoofd zit juist, als ik uitslaap en lui doe, ontspan ik. Terwijl ik juist gestrest raak als ik rustig op m'n laptop zit.
@Joolien: Zal het inderdaad eens googlen. Ik moet zeggen dat de oxazepam die ik afgelopen week nam, niet leek te werken.. Heb trouwens ook af en toe paniekaanvallen. Maar die heb ik járen.