Beginnend verkouden, help!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

VivianHesen

Re: Beginnend verkouden, help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 09:03

Ik vind het meevallen en het helpt me enorm met slapen.

woofie

Re: Beginnend verkouden, help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:44

ik vind het ook meevallen...bovendien, het werkt! en daar gaat het om toch?

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:52

Een ui onder je bed deed me moeder vroeger altijd stinkt wel maar je ademt wel wat makkelijker er door.

ik heb zelf altijd neusspray van kruidvat met zoutoplossing een blauw achtig doosje is niet duur en helpt geweldig kan meteen binnen 3 minuten weer normaal adem halen en slapen, heeft een naam met een y en een x erin geloof k haha weet niet precies hoe het heet, stomen wilt wel is helpen en veel snuiten.. mocht het heel erg zijn gewoon paracetemol nemen!

Edit even linkje gevonden welke het is haha; https://www.kruidvat.nl/kruidvat-xylome ... ay/p/18087

Voor hoesten enzo heb ik altijd noscasept ofzoiets groen doosje hele kleine pilletjes hele goeie pillen onderdrukt je hoest goed en bruistabletten van bisolvon helpen mij ook altijd heel goed!

met fix smeren helpt vaak ook om alles snacht wat meer open te houden zodat je normaal kunt ademen haha, doe vaak een heel klein beetje onder me neus en op je borst helpt ook!

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:05

Ik denk dat ik vandaag de dag geen uien lust omdat mijn moeder vroeger ook altijd een ui naast m'n bed legde wanneer ik verkouden was :') ik vond die geur altijd verschrikkelijk.