Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FriesWytske schreef:Ik vind je juist op die foto's wel net iets te dun. En als jij zegt dat je te weinig eet. Dan zou ik er eerst voor zorgen dat je normaal gaat eten. Dat komt jouw ondergewicht ook ten goede. En met normaal eten, bedoel ik niet dat je ineens allerlei ongezonde dingen moet eten. Maar gewoon normale porties gezond eten. Je maag is er nu aan gewend dat jij te weinig eet. Bovendien kom je nu voedingsstoffen te kort.

Sommige mensen die blijven heel dun tot (meestal) na hun eerste zwangerschap of op latere leeftijd.

amkeVH schreef:ts ten eerste wil ik eventjes zeggen dat wat je over de schildklier zei niet klopt (vat het zeker niet aanvallend op hoor, ik verbeter je alleen even) ik heb namenlijk een te sloom werkende schildklier, en hierdoor kom je juist sneller aan, wat jij dan zou bedoelen is waarschijnlijk een te snel werkende schildklier.
![]()
maar verder weer even ontopic; je moet je zeker niet zorgen maken over wat andere zeggen, zolang jij blij bent met jezelf, en ook gezond bent, dan is er helemaal niks aan de hand en moet je die stomme mensen maar gewoon negeren (waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers op jouw lichaam)
heb er ook veel last van, ook omdat ik behoorlijk intensief sport.. Maar mensen die me echt kennen weten beter, omdat ik me werkelijk in de rondte eet aan alles wat los en vast zit 

Wipher schreef:PowerReiner schreef:omdat er vele gezondheidsproblemen over de wereld ontstaan over het "ideaalbeeld" (denk aan meiden die anorexia of boulimia ontwikkelen door dit beeld), is dit langzaam aan het veranderen. De dames die over de catwalk liepen, waren namelijk meer bot dan wat anders.
quote]
Waarom blijven mensen toch maar beweren dat iedereen met een eetstoornis deze heeft ontwikkeld door het beeld wat de media scheppen? Ik zou zeggen, verdiep je daar eens iets verder in voor je dat zegt. Het zal misschien meespelen in het ideaalbeeld van sómmige jonge meisjes.