Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:femke27 schreef:Allemaal leuk gezegd door de wetenschappers maar die pannen waar ik s avonds bovenhang lijken me ook niet denderend voor de huid. Vooral entrecote en verse hele vis. De walm van de hete olie stijgt wel op richting mij. Lekker vet.
Om van de geuren, knoflook, ui, vis, enz nog maar te zwijgen.
dus je wil zeggen dat die wetenschappers onze kook-taken moeten komen overnemen?
Nou, ik ben voor!
helaas door heftige roos is het wat eerder vet maar met een knot op mijn hoofd valt niemand het op. 
Voel je jezelf dan niet onfris, zelfs als je er niet onverzorgd uitziet? Goof schreef:lifaya schreef:Ik heb laatst 5 dagen niet gedouched xD gek genoeg viel niemand het op. Ik zag er niet onverzorgd uit ofzo.
Waarom zou je dat willen?![]()
Ik douche 1 of 2 keer per dag, heet en altijd met zeep. Heerlijk, ik leef nog steeds, heb geen droge huid en mankeer niets. Ik blijf lekker volhouden

Goof schreef:lifaya schreef:Ik heb laatst 5 dagen niet gedouched xD gek genoeg viel niemand het op. Ik zag er niet onverzorgd uit ofzo.
Waarom zou je dat willen?![]()
Ik douche 1 of 2 keer per dag, heet en altijd met zeep. Heerlijk, ik leef nog steeds, heb geen droge huid en mankeer niets. Ik blijf lekker volhouden

al is dat ook niet altijd zo hoor. Vaak douche ik dagelijks en soms ook 2 x op een dag. Er is geen pijl te trekken bij mij
Ayasha schreef:Goed of niet... Ik kruip toch niet ongedouched in bed als ik bij de paarden geweest ben.
Als je verder niks moet kan ik best snappen dat je een dagje overslaat maar mensen die in de bouw zitten of elke dag tussen de paarden zitten....