Pijn in borsten en steken in schouder en omgeving.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Re: Pijn in borsten en steken in schouder en omgeving.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:39

Mammografie doen ze in principe niet onder de 30, wees daar dus niet te bang voor
Met jou maat is mijn eerste vraag of je wel echt een goede ondersteunende bh draagt, veel klachten komen daar vandaan.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 06:58

zonnebloem18 schreef:
Mammografie doen ze in principe niet onder de 30, wees daar dus niet te bang voor
Met jou maat is mijn eerste vraag of je wel echt een goede ondersteunende bh draagt, veel klachten komen daar vandaan.

Ja ik heb een hele goede ondersteunde sport bh althans dat zegt de vrouw van de lingerie zaak.

Hoewel het nog wel pijnlijk beweegt als ik ren.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 15:06

Toch maar even een aafspraak gemaakt bij de fysiotherapeut. Ik ben benieuwd wat zij zegt. :)

Ik ga juist naar de fysiotherapeut omdat ik sowieso ook last heb van mijn schouders zij heeft dat toen altijd heel goed kunnen behandelen. Kijken of ze hier ook raad mee weet anders ga ik alsnog naar de dokter.

Vandaag tijdens het werken niet zo veel pijn gehad maar heb dan wel Diclofenac geslikt voor dat ik moest werken. Nu is die uit gewerkt en voel ik toch weer wat zeurderige pijn. Misschien dan toch wel de borstspieren? Gezien Diclofenac een spierontspanner is.

Petrichor

Re: Pijn in borsten en steken in schouder en omgeving.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 18:12

Nou gisteren bij de fysiotherapeut geweest en eigenlijk zit de gehele achterkant van mijn lichaam vast. Nek, schouders, spier langs de ruggengraat en de gehele onderrug met name aan de linker en de rechter kant.

De fysiotherapie beaamde dat het helemaal niet gek is dat ik zoveel last van mijn borsten heb hier door. Ze heeft eerst flink gemasseerd om de boel wat losser te krijgen man man wat een hel was dat. Uiteindelijk heeft ze mijn schouders ook ingetaped voor verlichting.

Het gaat vandaag al een stuk beter heb geen moment last gehad van mijn borsten. Ik kon vandaag eindelijk mijn handtas weer op mijn schouder laten rusten zonder dat het na een tijdje een zeurende pijn gaf.

Al met al gaat het nu heel erg goed maar ik ben voorlopig nog niet van de fysiotherapie af, want voor dat mijn spieren weer helemaal soepel aan voelen zijn we wel een tijdje verder..