Hierbij een nogal late update...
De laatste tijd gaat het helaas steeds slechter met mij. Heb ontzettende last van de vermoeidheid die steeds erger wordt.
Eind februari werd ik wakker met een ontzettende pijn rond mijn nek en schouder aan de linker kant. Toen ik voelde wat er mis was ontdekte ik een bobbel. Na een afspraak bij de fysio was het niet een rib die niet goed zat, maar wat anders.
Na een afspraak bij de echo bleek het een klier te zijn. Om dat zeker te weten hebben ze toen een punctie genomen.
Conclusie was dus een zeer actieve klier.
Volgens hun kon het geen kwaad maar hij zat mij in de weg. (Ik voelde hem als ik een shirt en deed = pijn)
Daarvoor had ik nog een longscan gehad. Daarna nog een echo van mijn buik waar beide niks uitgekomen was.
Hiertussen zit een moment waarop ik zei ik stop net mijn studie. Ik red het gewoon niet. Mijn gezondheid is dusdanig slecht dat ik het niet trek.
Toen ik thuis kwam van mijn laatste school trip werd mij verteld dat ik die vrijdag onder het mes ging (vorige week) ze hebben de klier eruit gehaald omdat ze hem toch niet helemaal vertrouwde..
Nu bleek dat ze daar wel iets gevonden hebben.
Namelijk toxoplasmose. Dit is een parasiet, kan dodelijk zijn als je echt een slechte weerstand heb.
Nu ga ik wederom woensdag naar het ziekenhuis voor een gesprek met een internist/ infectie deskundige.
Overigens denkt mijn vader nog steeds aan Lyme. Als je de symptomen op zoekt heb ik er ook 45 van de 50..
Momenteel doe ik niet zo veel.. Ik slaap heel veel want ik ben kapot. De hele dag door ontzettend vermoeid. Ga naar mijn paard, teken wat en ga weer naar bed. (Eten momenten ect daar gelaten)
Mijn ouders zijn ontzettend bezig met lezen over Lyme en speciale voeding. Ik krijg nu elke ochtend een smoothy van mijn vader. Ik merk wel dat ik wakkerder ben. (Maar tegelijk nog ontzettend moe. Kan het niet echt uitleggen)
Dit is het kort verteld... Op naar woensdag!