Vreemde symptomen maag (boeren), oorzaak gevonden, en nu?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 15:17

Hannanas schreef:
TS ik snap je wel dat je wilt kunnen boeren maar is dat een oplossing?
Ik boer nauwelijks..
Hoeveel boert een mens eigenlijk gemiddeld?
Van die paar x kun je toch nooit zo'n buikpijn krijgen?
Is er niet iets anders aan de hand?

Kan me wel voorstellen dat als je niet 'kunt' boeren, het gas er ook niet uitkomt en het dus best een naar gevoel kan veroorzaken.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 15:31

Bernice, als je iets nuttigs vindt, deel je het dan??
Napie, fijn dat een Rennie voor jou iets helpt. Bij mij werd het vaak zelfs erger...
RusselNuwell, anti-braakpillen? Daar zou ik nou zo gauw niet op komen. Neem je die dan in als je last hebt van het gevoel??
Demo-love, dat is zo'n gek idee nog niet. Als een gangetje huisarts en eventueel een doorverwijzing niets uithalen is dat misschien een goede vervolgstap. Ga ik onthouden. Zijn op verschillende fora op het internet genoeg lotgenoten te vinden die graag mee zouden gaan vermoed ik.
Hannanas, dat weet ik niet, maar ik weet dat, op het moment dat ik last krijg van mijn klachten, ik gewoon moet boeren om de lucht kwijt te raken en dat kan dan niet!! Daarom is eerst maar eens leren boeren een logische eerste stap, leek mij. Mocht het door iets anders veroorzaakt worden, dan zal dat hopelijk uit onderzoeken kunnen blijken.

Werd net teruggebeld door een logopedist die ik gemaild had. Zij vertelde mij dat ze nog nooit te maken hebben gehad met deze problematiek en dat ze nog nooit iemand geholpen hebben om te leren boeren, maar ze wilde het wel proberen. Wel leek het haar verstandig om me toch door een arts te laten onderzoeken, om wat beter een beeld te krijgen van mogelijke oorzaken. Dat gaan we dus maar doen.

RusselNuwell

Re: Vreemde symptomen maag (boeren), oorzaak gevonden, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:35

Voor mij waren die pillen tijdelijk, op lange termijn gewoon aan de stress gewerkt. Nu heb ik er dus nauwelijks tot geen last meer van. Ik nam die pillen toen gewoon volgens een vast ritme, ik geloof 2 of 3 keer per dag.