Hartruis baby..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:09

StalNollie schreef:
Nogmaals. Kiki de Apgar score heeft er niks mee te maken

Ik las het nadat ik m'n berichtje gepost had

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:38

Ik ben ook zo'n hypochonder, mijn zoontje had dan wel geen hartruis maar toch was ik wat onzeker (kindje daarvoor verloren ver in de zwangerschap), dus om niet de hele dag/ nacht te letten op zijn ademhaling heb ik zo'n apparaatje gekocht wat je op de luier klikt en steunt op zijn blote buikje zeg maar, en dat houdt de ademhaling in de gaten en alarmeerd als er wat mis is. Prijs valt mee, dacht iets van 150 euro. Ik zal de naam eens opzoeken.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 23:09

switt schreef:
Oh ik begrijp je zorgen zo goed! Ik hoop voor je dat maandag gerustgesteld gaat worden...

Mijn tip is eigenlijk niét op internet te gaan zoeken. Op internet staan meestal de horror verhalen waarmee je jezelf helemaal gek kunt maken. Ook staan er helaas veel onwaarheden in, in dit topic heb ik er ook al wat zien staan.

Ik duim voor je dat het meevalt, laat je niet gek maken tot die tijd!

Ja Google heb ik dus al uitgeplozen :Y)

Essxan: 20 weken echo is niet verplicht.. Ik mocht iig kiezen.. Daar hebben ze niets op gevonden..

Stalnollie ik dacht dat het wel bij de apgar hoorde vandaar.. Maar dat hoort er dus niet bij.

Manda dat is een angelcare.. Maar die schijnen ook niet zo betrouwbaar te zijn..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:16

Veel verzekeringen vergoeden een nanny care; een matje waar je kindje op slaapt. Ik heb er 1 liggen, ongebruikt. Ik wil m best naar je toesturen? Kan me voorstellen dat dat veel rust geven kan

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:27

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 12:11

Vandaag bij de kinderarts geweest, en we moeten toch naar het wkz naar de cardioloog voor verder onderzoek..

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:20

Kipje39 schreef:
Vandaag bij de kinderarts geweest, en we moeten toch naar het wkz naar de cardioloog voor verder onderzoek..

Daar ben je op het juiste adres. Heb niks dan lof voor de cardiologen daar. Sterkte

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 12:56

Essxan schreef:
Kipje39 schreef:

Daar ben je op het juiste adres. Heb niks dan lof voor de cardiologen daar. Sterkte

Dank je wel :)