ik hoop het ook, van ganser harte: dat je weer gauw terug bent in het zadel! !

....en liefst bevrijd van je angststoornis!!!
(Manieren genoeg om dat kreng de nek om te draaien
, zodat het jouw leven niet meer vergalt! !) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, zodat het jouw leven niet meer vergalt! !) Dreamybol schreef:TO is niet gebaat bij een discussie over Freud of Jung, TO is gebaat bij goede hulp en liefst niet online en al helemaal niet van een paardenforum. En ik hoop dat je die gaat vinden, TO! Want dan kun je hopelijk eerder dan je nu denkt weer genieten van de paarden.
ik wilde alleen even voorkomen dat TS het al lang achterhaalde advies van psychotherapie zoeken waarbij er naar 'onderliggende oorzaken in het onderbewustzijn' wordt gezocht zou opvolgen, want dat is in deze casus verspilling van haar tijd en geld.
wat de toekomst brengt) ! 
Ik zal even wat meer over deze meneer vertellen. Melle is een ruin van 22 jaar oud, hij heeft vroeger z gelopen en kent daardoor veel en is ook ontzettend braaf (maar ook ondeugend
) Hij heeft een beschadiging aan zijn ruggenwervel gehad en daardoor sleept hij met zijn voorbeen. (heel typisch zijn enige witte been) Hoe het precies zit weet ik niet helemaal, maar ik weet wel dat hij er helemaal geen pijn of echt last van heeft. Hij stapt, draaft, galoppeert en bokt even vrolijk als een 'gezond' paard! En ja hij kan zich aanstellen als een peuter van 3
. Zijn eigenaresse heeft zelf helaas ook last van lichamelijke klachten waardoor het voor haar ook erg zwaar kan zijn om naar stal te komen en het aandacht ed. te geven. Daarom heeft mijn tante gevraagd of het mij leuk leek om Melle wat aandacht te komen geven. (hij staat op dezelfde stal al het paard van mijn nichtje) Natuurlijk heb ik meteen ja gezegd op deze vraag en ben nu al een tijdje met hem bezig. Of ik ook met hem kan rijden is nog niet helemaal duidelijk (hij zou het lichamelijk best aankunnen) Maar ja we hebben het er in ieder geval over gehad en ik zou het best graag willen (heel licht werk natuurlijk) Ik ben momenteel veel bezig om hem weer wat conditie op te laten bouwen en dat gaat goed. Ook doe ik regelmatig oefeningen met hem die goed zijn voor zijn been. Ik krijg veel positieve reacties van andere mensen op stal dat hij zoveel beter loopt en opgewekt is. Natuurlijk staat hij ook regelmatig te genieten van het poetsen, tutten, knuffelen en hebben we vooral veel lol!
: (is pas de 2de keer)