Pinkoperatie as maandag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Re: Pinkoperatie as maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:35

mijn pink is ook gebroken geweest, HA zei van niet, vervolgens een verdikt middenkootje en goed verdikt ook en ongelooflijk scheef, ook door mn lieve knollie gebeurd :P
knakte dubbel op het zadel toen hij een schuinbeweging maakte..
dokter heeft hem zo slecht gespalkt, alleen in het gebied bij mn nagel, waardoor die dus tegen mn ringvinger aanstaat maar het onderste gedeelte van mn pink niet..

heel veel sterkte alvast :) hoop dat ie er niet uit komt te zien als de mijne... irriteer me er dood aan...

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-15 23:31

Met mij pink gaat het eigenlijk prima. Ik zit nog in het gips en aanstaande maandag dan naar het ZH. Dan gaan ze eruit en wachten we af of we nog wat krijgen, al hoop ik van niet natuurlijk.

Ja mijn HA dacht ook dat het gebroken was toen ik daar kwam, hij dacht het kapsel. Met zoiets vindt ik persoonlijk dat je bij twijfel foto's moet gaan maken. Bij mij maar goed ook anders had ik uiteindelijk ook een behoorlijk kromme pink gehad. Wel vervelend savannah030x dat je je er ook echt aan stoort.

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 12:10

Nou.. sinds gisteren verlost van mijn gips, mijn hand is nog mooi roze en vervelt als de pest. Ik moet nog 10 dagen met tape lopen en dan moet het goed zijn, alleen me pink is aardig gevoelig dus ben er nog heel voorzichtig mee.

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:10

Fijn dat je van het gips af bent.

IS de pin er nu ook uit of wanneer moet hij eruit?

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 20:56

De pinnen hebben ze er gisteren ook uitgehaald. Heb nu nog 2 kleine open wondjes maar de tape gaat daarover dus die gaan als het goed is mooi dicht. Ze zeiden dat dat 2 kleine littekens worden.

Bij interesse: zo zagen ze eruit, heb ze even in linkjes gezet. Het ziet er niet vies of naar uit maar het kan als onprettig worden ervaren, de eerste foto is van dichtbij en de tweede van wat verder weg.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 232ae97b2b

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=555D165C

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:58

Ik had een heel ander beeld in mijn hoofd geschetst.

Bedankt voor het delen.

Deed het ook pijn doen die pinnetjes eruit gingen?

En hoe is de pijn nu?

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-15 20:12

Ja dat hadden inderdaad wel meer mensen, vandaar dat ik het ook wel 'leuk' vindt om de foto's te laten zien.

Pinnen eruit halen viel me reuze mee, het voelt alsof het eruit glijt. Pijn deed dat absoluut niet. Pijn nu is er als ik hem stoot (soms ben ik een beetje onhandig ghehe), wat ook niet erg slim is en ben voorzichtig aan het oefenen met bewegen maar echt strekken en buigen zit er nog niet in. Over het algemeen eigenlijk ook geen pijn!

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 21:54

Dat is fijn.

Succes met je pink.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 22:29

Die pinnetjes worden waarschijnlijk littekens ja :j ik heb ze in m'n elleboog gehad, je ziet 14 jaar later nog precies waar de pinnen gezeten hebben :P mijn pinnen staan nu in een potje in m'n boekenkast haha!

Lekker kleurtje had je hand :+ succes met je pink!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-15 23:16

haha, ik heb de pinnen niet bewaard, wist niet zo goed wat ik er mee moest. Dus heb ze maar weg laten gooien in het ZH. Hij zei ook dat je ze voor altijd bleef zien.

Hoe lang had jij nog pijn aan je elleboog en misschien zelfs nu nog wel eens warboel? haha ja ik genoot echt van mijn kleurtje :))