Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb geen ondergewicht. Cayenne schreef:Maar 55 kilo is toch geen schrikbarend gewicht om ervoor te zorgen dat de menstruatie stopt?Ik heb geen ondergewicht.

) om de vitamine D weer op te krikken. Deze maand moet ik opnieuw bloed laten prikken om te kijken of het beter is. Maar de dokter vond het niet ernstig in ieder geval.
Cayenne schreef:Jola, van opvliegers heb ik absoluut geen last. Ik heb het eerder de hele dag steenkoud met van die witte 'dode' vingers. Maar ik heb wel gelezen over symptomen van de overgang en die passen redelijk bij het beeld, maar ook symptomen waarvan ik zeg: dat zou zoveel kunnen zijn. Moeilijk
bigone schreef:Drukker dan normaal, weinig rust in je lijf, s'avonds in bed ook last van hartkloppingen??
Toevallig had ik daar een aantal weken geleden nog een topic over geopend. Cayenne schreef:bigone schreef:Drukker dan normaal, weinig rust in je lijf, s'avonds in bed ook last van hartkloppingen??
Ik moet zeggen dat dit wel bekend klinkt. Ik kan geen rust vinden (ga soms zelfs een uur verplicht in bad omdat ik daar wel MOET blijven liggen), kan ook niet rustig op de bank zitten of ik ben alweer ergens anders mee bezig. Hartkloppingen vallen volgens mij wel mee. Heb wel soms het idee dat ie sneller klopt, maar dat is vaak maar heel even en gek genoeg bijna altijd in bedToevallig had ik daar een aantal weken geleden nog een topic over geopend.