Sem_ schreef:Kyrseltje schreef:Oeh dit zoek ik ook. Al is het bij mij alleen in deze koude gure periodes.
Sem_ smeer jij dat alleen op de droge plekken? En daarnaast een gewone dagcreme?
Alleen op de droge plekken, het is niet echt een dag/nachtcrème, maar meer voor alleen de droge
plekken. Daarnaast is het dus wel aan te raden een dagcrème te gebruiken (al deed ik dat zelf niet,
op zich werkte het product op zichzelf al voldoende). Nu gebruik ik een moisturizer van
The Beauty Bakery, die vind ik ook erg fijn werken en als het nodig is dan pak ik de Louis Widmer
crème erbij voor de hardnekkige plekken.
Ah kijk klinkt erg goed! En (even google gebruikt
) je kan het gewoon bij de DA halen? Ga ik maandag maar eens op zoek. Gebruik nu Vichy Aqualia Thermal en dan de rijke crème, maar kom daar de dag niet meer mee door.. Wat gebruik je dan verder qua reinigingsproducten? Want ben toen heel braaf alles gaan gebruiken van Vichy, maar aangezien het niet werkt zou ik best graag wat goedkopere reinigingspullen willen gebruiken in combi met een duurdere crème.

. (Overigens had ik het fijner gevonden als je the beauty bakery hier buiten had gelaten, wát een heerlijke producten
)
Verder legde het vooral een vettig laagje aan zodat je de droge huid niet zag, maar daarmee was het niet verholpen.

maar ik vond het ook mega-duur! Aangezien ik geen type ben die veel geduld heeft om allerlei wissewasjes te gebruiken hou ik me bij deze potjes.