weightwatchers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

connie64

Re: weightwatchers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 12:58

ik kan niet begrijpen dat als ik 2-4 punten te weinig per dag eet dat ik dan niet afval?
of telt elke punt zo ontzettend zwaar dan?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:06

Het gaat om de juiste keuzes maken, niet om punten overhouden. Wanneer je minder zou moeten eten, had het programma je wel minder punten toegekend.

En genoeg drinken, bewegen, enzovoort.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:13

_Nelleke_ schreef:
Purny, wat bedoel je je grootste probleem is drinken? Je bent geen drinker? Maar van weinig water drinken kom je geen 40kg aan toch?

Ik kan geen 2 liter water per dag wegkrijgen.

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:20

Ik wil weer beginnen na de feestdagen.
Nu is het geen succes met de feestdagen voor de deur.
Heb 2 jaar terug al geWWd :) Beviel me goed, maar door het flinke sporten ernaast viel ik dus niet meer af.. dat werd gezegd, maar merkte wel duidelijk dat ik afviel in omvang alleen niet in gewicht.
Kreeg elke week te horen dat ik juist was aangekomen of heel minimaal afviel.. Dusja toen was voor mij de motivatie weg.
Wil nu wel weer starten, want het werkt wel degelijk en was er altijd zeer tevreden over.

Debski

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:23

Ik ben dit jaar tot nu toe ook 27 kilo afgevallen met WW. Ben er erg blij mee. Ik ben me een stuk bewuster van mijn eetpatroon. Maar ook maakt het duidelijk dat het inderdaad het beste is om vers en zo mijn mogelijk bewerkt voedsel te eten. Zakjes, pakjes en kant en klaar zijn zoveel meer punten.
Ik heb alles online gedaan, ben niet zo van de bijeenkomsten. Daarnaast sport ik wel redelijk fanatiek maar dat deed ik voordat ik startte ook wel. Wat ik wel super vind is dat ik mijn conditie met sporten nu zoveel vooruit voel gaan doordat ik afgevallen ben. Ik ben er helemaal blij mee.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:32

*\o/* goed bezig allemaal!

Mijn weegschaal is onlangs kapot gegaan. In het nieuwe jaar wil ik daarom ook gaan meten in plaats van wegen, kijken hoe dat bevalt :)

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:39

Ik denk dat ik ook ga meten. Elke keer als ik 6 dagen fanatiek heb gereden ben ik in gewicht zwaarder. Toch zegt iedereen dat ik dunner wordt. Meten is misschien ook wel leuk
.

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:41

Is meestal wel iets betrouwbaarder :D
En leuk om je vooruitgang te zien

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 14:43

Wauw, wat een positieve verhalen. Het gaat mij persoonlijk inderdaad ook het aanpassen van mijn voedingspatroon, waarbij afvallen dan het tweede doel is. Ik eet te veel als het gaat om de grootte van de porties en maak vaak verkeerde keuzes. Een stok achter de deur als in de bijeenkomsten heb ik echt nodig en denk dan ook dat ik het daarom zal gaan volgen, verder heb ik er niet zo'n behoefte aan.
Ik weet wat gezond eten is, kan de keuzes ook maken, maar ben inmiddels in zo'n negatief spiraal gekomen dat het me alleen niet meer lukt

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:46

Vrijdag is mijn vaste weegdag. Laten we elkaar lekker motiveren, zodat we er na de feestdagen weer tegenaan kunnen!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 14:48

Ik ben voor! Ik merk dat ik dat echt nodig heb

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:54

Ik woog ook altijd op vrijdag, net voor het weekend! ;) doordeweeks gaat het toch altijd net wat makkelijker dan in het weekend bij mij.

En naast je dagtotaal (van mij 33 punten) heb je ook je weekextra's, 49 punten. Hierdoor kun je ook gewoon een keer lekker uit je bol gaan zonder je schuldig te voelen! De website heeft ook heel veel lekkere recepten!

Ik heb van WW ook de restaurantgids. Daarmee kun je zien hoeveel punten een carpaccio is, maar ook de producten van Starbucks, MacDonalds en Domino's... Geloof me, daar word je wel mak van :')

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 15:00

Wat handig, die gids staat niet op de app. Het gekke is dat ik juist in het weekend altijd af val. Ik heb overigens 26 punten per dag en kom nauwelijks tot niet aan mijn extra's.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 15:05

Ik wil hier ook graag mee beginnen! Zodra ik straks thuis ben, ga ik gelijk even kijken hoe en wat!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 15:08

Tuhan schreef:
Wat handig, die gids staat niet op de app. Het gekke is dat ik juist in het weekend altijd af val. Ik heb overigens 26 punten per dag en kom nauwelijks tot niet aan mijn extra's.

Dat is ook mijn doel altijd :j Maar als.. als.. ;)

Weightwatchers is niet goedkoop (15,95 pm), maar voor mij wel de enige methode die je ook daadwerkelijk ondersteunt in het aanpassen van je leef-/eetpatroon en het daarom wel waard voor mij!

Debski

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 15:16

Laten we ons dan inderdaad in het huiskamertopic melden. Ik reageerde altijd wel maar het is er erg stil. Ik kan wel wat motivatie gebruiken rond deze dagen. En de laatste loodjes wegen het zwaarst (wil er nog 3 kilo af).

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 15:31

wil je de link hier neerzetten?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 16:23

Maar de meesten van jullie doen het dus zelfstandig met de app?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:06

purny schreef:
Ik kan geen 2 liter water per dag wegkrijgen.

Niet vervelend bedoeld hoor, maar daar kom je toch geen 40kg van aan? Door ineens 2 liter water per dag te gaan drinken val je ook niet ineens 40kg af. Nogmaals, niet vervelend bedoeld maar ik denk dat je dan niet helemaal weet waar je probleem ligt...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:20

Ik weet waar mijn probleem ligt. Ik ben een emo eter. En dat is er in de loop der jaren ingeslopen.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:40

Ik volg!

Ik ben van de zomer 5kg aangekomen die maar niet weggaan, en ik ben nu al sinds oktober aan het opletten, dus geen vettige/gesuikerde dingen meer eten, gezonde tussendoortjes etc. Brood, rijst en pasta eet ik nog maar heel weinig, en als ik tijd heb ga ik twee tot drie keer in de week joggen.
Ik val letterlijk geen gram af, dit is zo ontmoedigend. Vooral nu de feesten eraan komen weet ik dat ik niet ten volle van mijn eten ga kunnen genieten omdat ik met een schuldgevoel ga zitten :n

Ik had me aangemeld op zo'n FB groep voor vrouwen die wilden afvallen waar ik mezelf even vriendelijk voorstelde, kreeg ik commentaar dat ik niet eens overgewicht heb en dat er in die groep vrouwen zijn die het veel erger hebben zitten en dat ik maar blij moest zijn met mezelf. In de beschrijving van de groep stond dan ook nog "deze groep is voor alle vrouwen die willen afvallen" 8)7

Debski

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:06