Make-upremover voor ogen gezocht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JesdaJinnJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 18:29

Tazzey schreef:
Daar moet je wel mee oppassen als je een heel gevoelige huid hebt. Ik heb het een keer geprobeerd omdat ik van een vriendin een pakje kreeg. Geen succes, mijn hele huid zat onder de uitslag.

Voor gevoelige huid snap ik dat maar ik heb geen gevoelige huid. Gebruik hem al het hele jaar. Denk al wel 1.5 jaar en nergens last van. Zal idd wel te maken hebben met verschillende huidtypes

Tazzey

Re: Make-upremover voor ogen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 18:30

Dat verschilt inderdaad per persoon, ik zette het alleen even neer als waarschuwing voor de mensen met een heel gevoelige huid ;) Fijn dat het bij jou wel goed werkt!

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 18:34

Ik heb al verschillende producten gebruikt maar telkens heb ik het gevoel dat ik mijn huid echt aan het opbranden ben ofzo x)
Ik zoek echt iets dat goed werkt maar ook niet pijnlijk is voor een erg gevoelige huid

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:06

2a54z6e45r6r schreef:
Ik heb al verschillende producten gebruikt maar telkens heb ik het gevoel dat ik mijn huid echt aan het opbranden ben ofzo x)
Ik zoek echt iets dat goed werkt maar ook niet pijnlijk is voor een erg gevoelige huid

dan zou ik echt de make-up pads van jemako proberen :j Daar hoef je geen lotion of wat ook voor te gebruiken alleen maar water :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:14

De oog make-up remover van kruidvat? heeft twee lagen. Daarna wassen met lauw water er washandje en dat gaat prima. Alles met doekjes of iets krijg ik rode ogen van , maar deze gaat prima!

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:56

Ik zweer echt bij kokosvet/olie!
En als je het niks vind kan je het altijd nog gebruiken als haar masker! :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:04

Kokosvet is bijna overal goed voor. Droge plekjes, make-up verwijderen, haar masker, champignons wokken enz. :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:05

Heb wel een poosje kokos shampoo gehad... maar mijn haar werd er alleen super super vet van :r

Ik durf echt bijna niks meer op mn ogen te smeren, alles brand en trekt. Als die van l'oreal ooit uit de handel gaat, heb ik echt een mega probleem :=

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:11

Ik raad je Ultrabland aan van Lush. Is een soort creme die je voor je hele gezicht kan gebruiken. Zelfs mijn ergste waterproof mascara kan er niet tegen op. Is een klein potje en je doet er onwijs lang mee. En het scheelt, voor de rest van je gezicht heb je niets nodig. Ik haal het eraf met een tonic maar je kan ook gewoon water op een watje gebruiken.

Het is super goed om je make up eraf te halen, maar mijn huid is er ook nog eens super van opgeknapt!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:17

Ik heb deze van nivea:
Afbeelding

De Paarse, moet je hebben die is voor de gevoelige huid.
Ik heb ook een keer de roze gehad, maar daarvan werden mijn ogen evengoed nog ontstoken.

Plus er is nu 1+1 gratis op die van de nivea
Laatst bijgewerkt door Cchanny op 19-12-14 17:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:17

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:19

Skessa_ schreef:
Heb wel een poosje kokos shampoo gehad... maar mijn haar werd er alleen super super vet van :r

Ik durf echt bijna niks meer op mn ogen te smeren, alles brand en trekt. Als die van l'oreal ooit uit de handel gaat, heb ik echt een mega probleem :=

Kokosshampoo wordt mijn haar ook vet van maar van een kokosvet maskertje weer niet.

Ik kan op mijn ogen ook niks hebben. Het enige wat tot nu toe goed gaat is kokosvet en micellair water. Verder moet ik er ook niets op smeren. Ik had laatst een oogcrème gekregen die ik mocht testen. Ik had het in de ochtend aangebracht en een half uur later had ik van die rode kikker ogen...